História Computer & Video Games

História videohier pre počítače a konzoly označí svoj ​​počiatok v pošte – druhá svetová vojna Ameriky . Priemysel má svoje nezdary , vrátane priemyselných havárií v roku 1977 a 1983 . Dnes , herný priemysel je založený hlavne v Spojených štátoch a Ázii , s japonskou Nintendo možno najviac dominantné trend – setter . Pôvod

14. decembra 1948 patent bol vydaný na Estle Ray Mann , Thomas T. Goldsmith , pre hru s názvom “ Cathode – Ray Tube Amusement Device . “ Tento predchodca modernej videohry dovolené hráčom nastaviť rýchlosť a smer pomocou gombíkov , na rakety , zatiaľ čo to pohybovalo smerom k cieľu . Technológia Hra bola tak základného ako osem elektrónok . Počas skorých 1950s a 1960s , britský počítačový vedec Christopher Strachey a profesor AS Douglas vytvoril ďalšie prototypy pre počítačové hry .
1970

Na jeseň roku 1971 , dve pasáže hry , “ Galaxy Games “ a “ Computer Space “ bol prepustený . Bývalý bol vyvinutý Stanford University študentov , a bol k dispozícii len v tomto areáli . Ten však bol distribuovaný na viac ako 1500 miestach po celej krajine . Tvorcovia “ Computer Space , “ Nolan Bushnell a Teb Dabney , založený výrobca videohry Atari , Inc Prvé vydanie bolo “ Pong “ , ktorý mal ľahký – k – použitie rozhrania a stal sa veľkým hitom . V roku 1970 , Magnavox tiež vydal prvá konzola , Odyssey , spolu s prvými domácimi videohrami .
1980

V roku 1980 , prvé hlavné farba videohra , “ Pac – Man , “ prišiel v arkádovej podobe . Okolo tentoraz , Atari vydala Video Computer System , ktorý sa stal široký – predaj domov konzoly . Dvaja ďalší výrobcovia konzol , Mattel a Coleco Industries , vzal veľké podiely na trhu , videá konzoly . Hoci počítačové hry boli vykonané v priebehu roka 1970 , ktoré neboli komerčne distribuované , pretože často porušil autorský zákon a boli vyvinuté na vysokých sálových počítačov . Počas vlny domáci počítač nákupy v začiatku roka 1980 , hry , vrátane skorých on – line interaktívnych hier , sa stal široko dostupné . V roku 1983 , keď sa počítač herný priemysel havaroval , s niekoľkými vývojármi zatvárajú dvere . V roku 1985 , Nintendo vydala svoj ​​systém NES .
1990

V roku 1990 , zložitosť videohier vzal veľký krok vpred . Vylepšená grafika , väčšia miera stratégie , a celkovo lepší výrobné hodnoty pomohol domáce konzoly priemyslu dosiahnuť väčšiu medzinárodný trh , na väčšej časti populácie . Landmark hry tohto obdobia patrí “ Myst , “ “ Dune II “ , “ Sonic ježko “ , “ Street Fighter “ a “ Alone in the Dark . “
2000s

v priebehu 21. storočia v prvom desaťročí , videohry pohybovala medzi neformálnym – play , jednoduché hry a komplexné , vysoko násilných hier . Hry ako “ Resident Evil “ nakreslil diskusii pre stvárnenie násilia . V 2000s , domáce konzoly predstavila on – line hry , stále sa zvyšujúce produkcia hodnotu a širšiu škálu titulov . “ The Sims , “ hra avatar báze , sa stal najväčšou predajnou počítačová hra vôbec . Vydané v roku 2006 , Nintendo Wii dosiahla rekordný publikum , predovšetkým so zameraním na voľný čas , hranie hier , s obmedzenou zložitosťou a stratégie .

Pridaj komentár