Ako spustiť mestskú Dungeons and Dragons kampaň

Kým pero a papier role – playing hra Dungeons and Dragons je tradične myšlienka ako hra , ktorá sa odohráva takmer výlučne v temných podzemných chrámov a starých pevností rozbité , nie je žiadny dôvod , prečo full kampaň nemôže prebiehať výhradne v jednom meste . Mestský kampaň má oveľa viac predvídavosti a príprava , než priemerný zasadnutí , ale môže byť aj oveľa zábavnejšie , a dať mnoho ďalších príležitostí pre role – playing , rovnako ako rovnako ako náročné a potenciálne smrtiace pre znaky ako boj ťažký , dungeon – Dobytím druh hry . Pokyny dovolená 1

Vytlačte alebo ručne nakresliť nejaké celkovej mapy mesta alebo máp z určitých častí mesta , ktoré znaky budú tráviť väčšinu svojho času v pred začiatkom hry . Ak sú časti mapy , ktoré potrebujete označiť za zvláštne miesta alebo udalosti , ale nechcete vaši hráči vedieť , používanie symbolov alebo čísel , a majú “ ťahák “ sa oni symbolom kľúča .
2

Rozdeliť celkový mesto do menších častí , ktoré majú podobné umiestnenie alebo ľudí , tak , že znaky majú všeobecnú predstavu o tom , kde sa bude musieť ísť nájsť určitý typ človeka , položky alebo služby . Väčšina obchodníkov bude pravdepodobne zišli na rovnakom mieste , zatiaľ čo šľachtici a nečinnosti bohatí budú vo veľmi odlišnom mieste než roľníkov a žobrákov .
3

Pripravte všetky štatistiky pre špecifické typy ľudí a mať ich pripravené len pre prípad , že sa hráči pokúšajú komunikovať s niekým , že ste nemali očakávať , že budú . Aj keď nebudete potrebovať stovky náhodných stat blokov , je to dobré pravidlo , že jeden pre každú z hlavných typu non – player charakter strana je pravdepodobné , že narazíte , napríklad jeden pre obchodníka , ušľachtilý , občan , město stráž , žoldnier , hostinský , a tak ďalej .
4

Mäso z hlavných postáv non – player a prísť s ich zadnej príbehy , zarovnanie a všeobecných zvyklostí . V mestskom kampani ľudia , ktorí hráči spĺňajú bude oveľa dôležitejšie ako v hack – and – slash zasadnutie , takže by ste mali byť pripravení na riadne role – play , ako každá daná osoba by sa jednať , keď sa hráči s nimi hovoriť .

5

Navrhnúť základnú štruktúru a prísť s dôležitými členmi veľkých energetických skupín v meste , že hráč ich bude tráviť svoj ​​čas palcov Každé mesto by malo prinajmenšom nejaký druh mestskej stráže alebo milície spolu s riadiacim orgánom nejakého druhu , aj keď je to len jeden starosta alebo starší . Väčšina miest budú mať aj ďalšie organizácie , ktoré môžu uplatňovať vplyv , napríklad cechu zlodejov , obchodné združenia , sprievodcov kľučky a chrámov rôznych božstiev .
6

Nechajte hráči budovať reputáciu v meste , či už je to dobré alebo zlé , pretože trávia viac času . Ostatní ľudia v meste , by mali uviesť svoje činnosti , prípadne rozpoznať zrakom . Ak by sa zachránil mesto pred zúrivým drakom alebo napadajúce silu githyanki rytierov potom by mohli byť oslavovaný ako hrdinovia , ale ak sú známe ako mesto opilcov a boli opakovane uväznený za krádež , potom by sa mohlo stať mesto je malé špinavé tajomstvom , že nikto nechce , aby sa .
7

počas dobrodružstva pre krátke nájazdy von z mesta , alebo do rôznych častí mesta , že prehrávač je Vyňatie pôdy z produkcie nejaký čas by normálne mať príčinu ísť . Kampaň môže byť nudné pre hráčov bez rôznych okoreniť veci do poriadku , takže pridať dôvod pre znaky preskúmať neďalekú púšť , aby sa cestu do iného mesta pre zásoby , vyšetrovať podivné zvuky prichádzajúce z kanalizácie , alebo snáď dokonca stretnúť s miestnou barón vo svojom zámku .
8

zostaviť silnú dobrodružstvo hák , ktorý bude udržiavať akciu sa sústredil na mesto , ak chcete vytvoriť svoj ​​vlastný dobrodružstvo , skôr ako používať predtlačený jeden . Hráči by mali byť nikdy pýtať , prečo sa zostať v meste , pretože tempo dobrodružstvo by , aby im tečie z jedného bodu záujmu do druhého v medziach mesta .

Pridaj komentár