Ako na DM v Dungeons & Dragons Adventure

DM , alebo Dungeon Master , je rozprávač v hre na hrdinov Dungeons & Dragons od Wizards of the Coast . Úlohou DM je vytvoriť fantasy svet , v ktorom sa hráči WLL interakciu . Musí vytvoriť jedinečné nehrajúci postavy pomôcť vybudovať ilúziu hry . Okrem toho , že je potrebné vytvoriť stretnutia , misie alebo questy pre hráčov , konať sa . DM musí stráviť nejaký čas rozvíjať všetky prvky D & D hry , aby zabezpečili , že hráči sú dostatočne entertained.Things budete potrebovať
mnohostenný kocky
Dungeons and Dragons Vlastné suma Kniha pravidiel
Dungeons and Dragons Hráči príručka
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
pera a papiera
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Pochopiť typy postáv vaša strana vytvorila . Vaša kampaň by zlyhať , ak ste vytvorili podrobný kampaň , ale akcie požadované nesedí dobre so skupinou vašej strany . Napríklad , ak vaša strana vytvorila skupinu sprievodcov a darebákov , nie založiť kampaň na lov so škriatkami alebo škriatkami . Vaším prvým cieľom je vytvoriť kampaň , ktorá je zaujímavá pre hráčov , nie len pre vás .
2

rozvíjať príbeh a prípadné stretnutie pred hraním , ktoré vám umožní riadiť hráčov , celom svete , ktorý ste vytvorili ; Avšak , vyhnúť štruktúrovanie kampaň príliš prísne . Nechajte hra rozvinúť a toku prirodzene v smere , že hráči chcú , aby to ísť .
3

umožní hráčom zistiť , ako reagujú . Ak chcete, aby všimnúť , napríklad , že vrah sa skrýva za debny , nehovorte hráča , “ vidíte vraha schováva za bedňu . “ To je príliš štruktúrovaná a hráči nie sú voľne hrať . Namiesto toho , sa znaky váľať kocky , či môžu niečo vidieť . Ak úloha je úspešný , povedzte im o skryté vraha .
4

použite podrobný opis , ale nejdú cez palubu . D & D je spoločná hra a hráči potrebujú , aby si predstaviť , udalosti a miesta rovnakým spôsobom robíte . Vedenie podrobnosti krátky zameria hru na hráčskych akcií skôr než vaše rozprávanie techniky .
5

Sledujte postáv skúsenostných bodov , alebo XP , v priebehu hry . Hoci jadro Rule Book povie vám dať XP na konci zasadnutia , niektorí hráči nemôžu čakať tak dlho . Keď väčšina hráčov chcú , aby ich XP , že im ju dám ; nie je dôvod na čakanie na koniec zasadnutia .
6

Majte kontrolu nad hrou . Ak hráči nesúhlasia s vašimi rozhodnutiami , nemeňte svoj ​​názor . Ak tak urobíte , budú hráči prevziať kontrolu nad hrou a kampaň bude pomaly zhasnúť .

Pridaj komentár