Ako vytvoriť vlastné skiny pre Unreal Tournament 2004

“ Unreal Tournament 2004 “ je multiplayer FPS ( first – person strieľačka ) , v ktorej hráči môžu vybrať pre- generované charakter a zapojiť sa do vojenskej boji proti súperovi , a to buď online alebo offline proti počítaču ovládané roboty . Pre väčšinu hráčov , vzhľad postáv , musí byť vybraná z kožušín ( obrazové súbory , ktoré sú umiestnené na modeli wire- frame ) , ktoré už boli vytvorené podľa vydavateľa hry . Avšak , to je možné vytvoriť vlastné skiny a aplikovať ich v hre pomocou UT Skin Maker program.Things budete potrebovať
“ Unreal Tournament 2004 “ hra
UT Skin Maker programu
Zobraziť ďalšie inštrukcie
1

stiahnuť a nainštalovať Skin Maker program , UT . Otvorte program potom, čo bol nainštalovaný .
2

Kliknite na “ Súbor “ . Kliknite na tlačidlo “ Nový“ na “ File “ sub – menu a kliknite na “ Nový projekt “ .
3

Vyberte znak , ktorého wire – frame model bude slúžiť ako základ pre kožu vás budú vytvárať . Zvoľte “ OK “ , keď ste hotoví .
4

Kliknite na “ Názov súboru “ v okne , ktoré sa objavia . Vyberte si meno zachrániť a zadajte ju po názvom charakter modelu v krabici . Vyberte priečinok pre uloženie nového súboru do a kliknite na tlačidlo “ Uložiť “ .
5

Nájsť názov charakter modelu v “ Editor Skin “ zoznamu . Pravým – kliknite na neho a kliknite na možnosť “ New Skin “ . Zadajte názov pre vašu pleť v “ Skin opis “ box a zvoľte štyri – list identifikačný kód pre kožu . Kliknite na tlačidlo “ OK “ , ak ste zadali všetko dovnútra
6

Nájsť “ na hrudi “ políčko a kliknite pravým tlačidlom myši . Vyberte “ Pridať textúry . “ Kliknite na tlačidlo “ … “ možnosť nájsť súbor s obrázkom na pevnom disku . Tieto súbory sú zvyčajne na základe prípon súborov . JPG , . PNG . GIF , alebo . BMP . Súbor , ktorý vyberiete , bude koža na hrudi modelu postavy . Ak ste našli textúra chcete nastaviť text ako “ “ a kliknite na tlačidlo “ OK “ . Obraz sa ovinie okolo vášho modelu hrudi . Rovnaký postup sa používa pre “ nohy “ , “ zbraní “ , “ Head “ a “ Ruky “ opcií na “ Editor Skin “ zoznamu .
7

Pomocou ľavého tlačidla myši na charakter modelu v pravej časti okna po tom, čo ste umiestnili kože . To vám umožní presunúť , otočiť a otočte model , takže si môžete prezrieť hotový model pre prípadné incongruenties .
8

Kliknite na “ Akcia “ v hornej časti okna Skin Maker UT . Kliknite na tlačidlo “ Compile Project UTX /INT a nainštalovať v UT . “ Kliknite na tlačidlo “ OK “ pre kompiláciu kožu . To bude automaticky zostavovať pokožku a nainštalujte ho do svojho Unreal Tournament programu 2004 .

Pridaj komentár