Dobré nápady pre D & D Postavy

Dungeons & Dragons pero – a – papier role – playing hra od Wizards of the Coast poskytuje hráčom možnosť vyrazte v ríši fantázie s postavami , ktoré vytvárajú z najrôznejších rás a povolaní . Niektoré z týchto rás a povolaní , idú ruka v ruke lepšie ako ostatní ; půlčíci a elfovia , napríklad , dostane bonusy na svoje schopnosti , ak sú zlodeji a tuláci , na rozdiel od bojovníkov a barbarmi . Aj keď je to úplne prijateľné , aby vytvoriť postavu , ktorá sa hodí tieto archetypálny formy , dobrú hru , rovnako ako dobré rozprávanie , pochádza zo ide proti očakávaniam a vzpierať sa charakterové archetypy uvedené v takom fantasy zdrojovom materiáli JRR Tolkien je “ Pán prsteňov “ . Zvláštna voľba povolania alebo triedy pre ľubovoľný znak môže byť odôvodnené s kreatívne back – príbeh . Halflings

Vďaka “ Hobit “ a “ Pán prsteňov “ , půlčíci sa tradične očakáva , že budú rogue triedy znaky , ako sú zlodeji , strážcov a , občas , dual – class stíhacie zlodejov . Halflings sú vlastne celkom zdatní týchto tried postáv a nič sa im hrať takto zle , ale to by mohlo byť zaujímavé sa obrátiť na jeho hlave myšlienku zaludny halfling . Zoberme si hrať ako sprievodca s špecialita , ako necromancer ; snáď zlý bojovník zabil všetky krajanov tejto halfling , takže sa vydal na cestu , aby sa stal najväčším svetovým nekromnant zvýšiť svoj ​​ľud z mŕtvych a pomstu na bojovníka s jeho nemŕtve armády .
elfov

s dlhým polčasom rozpadu , Stoická strážcovia lesa , elfovia sú takmer vždy zobrazovaní pokojné , logické správcovi prírody . Ale čo keď sa jeden opustený v lese a prijatý kmeňa potulných barbarov ? Aké dospelých by sa stal ak zdvihnutý v kultúre túžba po krvi a zbesilé zúrivosti ? Ako by sa jeho nadriadený sila , výdrž a zrak využívať jeho adoptívny kmeň ?
Ľudia

Ľudia majú tendenciu byť jack – of – all – obchody v niektorom D & D kampaň . Sú to len preteky , ktorý môže hrať ako akékoľvek triedy znaku , tak , ako so skutočným životom , je to jednoduchšie nájsť ľudí pre akúkoľvek prácu predstaviteľné a ťažšie vytvoriť Iconoclast založený na nepárne výber triede sám – to je miesto , kde dobrá späť – príbeh je veľmi užitočné . Možno , že ľudský charakter sa mohol vidieť ako avatar boha a podľa toho konať voči ostatným , alebo majú nepredvídateľný spoločník na cesty sa stretol za veľmi podivných okolností . Práca sa osoba , ktorá prevádzkuje svoju hru , aby zistili , či môžete dohodnúť na niektorých významných fyzických alebo duševných vlastností nastavte svoju postavu na rozdiel od zvyšku ľudstva .
Trpaslíci

trpaslíci východ , spať a dýchať pod zemou , takže je pomerne ľahké vytvoriť jedinečný trpasličí postavu – len mu dať ochromujúce fóbiu z tmavých alebo uzavretých priestorov dostať ho von z baní . Nenechajte ho stáť jednorozmerný charakter , však ; zhmotniť svoj ​​back – príbeh s životom na povrchu sveta . Možno , že padol v s high – čelo davu a stal hudobník . Trpasličie speváci sú vzácne pohľad , naozaj .

Pridaj komentár