Pravidlá pre hranie Marbles

Pravidlá pre guľôčky sa veľmi líši od regiónu, a to nie je nezvyčajné pre hry a pravidlá, ktoré sa skladá na mieste . Tam sú , však, všeobecné pravidlá pre základnej hre Ringer , ktorý je najviac klasické a obľúbené hry v guličky . Vyzváňanie je tiež hral v mnohých turnajoch , vrátane ročného národného Marbles Tournament , kde deti z celej USA súťaží o ceny a štipendiá . Guličky

Dva až šesť hráči súťaží v hre Ringer , ktorý používa štandardný 13 guličiek veľkosti a jeden strelec mramoru za hráča . Štandardné guľôčky sa nazývajú objekty MIB , vytvorený zo skla a merať päť osminu palca . Väčšia strelec mramorové opatrenia z jednej polovice až tri štvrtiny palca a môžu byť vyrobené z akéhokoľvek materiálu , okrem ocele alebo iných kovov .
Chovatelia a placka

Pred hra začína, hráči určí, koľko guličiek , ktoré budú používať v hre a ak hrajú “ na veľtrhu “ alebo “ navždy “ . Pri prehrávaní na veľtrhu , sú všetky guličky sú vrátiť vlastníkovi po zápase . Pri prehrávaní nastálo , víťaz dostane , aby guličky on alebo ona vyhrala .
Hracie plochy

Kruh je vyznačené na hladký , rovný povrch a opatrenia 3-10stop v priemere . Pravidlom je , že čím väčší kruh , tým lepší hráči , pretože širší okruh je pre náročnejšie hry . Priamka je potom vypracovaný vedľa kruhu tak , aby kruh len dotkne stredu čiary . Konečne , ďalší rad , rovnako ako prvý je vypracovaný na opačnej strane kruhu .
Zaostáva

Ak chcete určiť , ktorý hráč strieľa prvý, každý hráč si kľakne za jeden čiar a výhonkov alebo hodí štandardné guľôčku smerom k druhej linke . To sa nazýva zaostáva . Hráč , ktorého mramorová pozemky najbližšie k línii ide prvý . Hráč , ktorého mramorová role druhého najbližšie k línii ide druhý a tak ďalej .
Nastaviť

Trinásť štandardné guličky , volal “ ciele “ v Ringer , sú umiestnené v stred kruhu , často 3 palce od seba a v tvare znamienko plus . Oni môžu tiež byť usporiadané do tvaru X , v kruhu alebo roztrúsených náhodne . Cieľom Ringer je pre hráčov šľahať svoje strieľačka guličky do kruhu a vyradiť ciele . Strelec mramoru by nemala opustiť kruh .
ClipArt hrať a body

Ak chcete začať , prvý hráč kľačí z akéhokoľvek miesta mimo kruh a “ kĺby dole , “ čo znamená , že aspoň jeden kĺb dotkne zeme , ako hráč má strelec mramoru v jednej ruke a používa svoj palec na švihnutí do kruhu . Ak sa klopať jeden alebo viacero cieľov z kruhu , ale strieľať znova, a tak robiť aj naďalej, dokiaľ im chýba . Keď na ne príde rad je u konca , musí opustiť svoje strelca v ringu a ďalší hráč začne svoj ťah . Jeden bod je zaznamenaný pre každý mramoru zrazil mimo ring . Hráč s najvyšším počtom bodov vyhráva .

Pridaj komentár