Ako postaviť robota NXT prekážkovú dráhu

S Lego Mindstorm súprav , môže amatérsky stavitelia vytvoriť jednoduché roboty , ktoré nasledujú základné skripty . Jedným z najpopulárnejších spôsobov , ako zhodnotiť všestrannosť Lego NXT robota je , aby to cez prekážkovú dráhu . Kým stavebnice Lego NXT sú dodávané s návodmi vedenie staviteľa prostredníctvom stavebného procesu , návod obsahuje iba jeden kurz , skôr než aa voľnej forme súboru zásad , ktoré môžu byť použité na akýchkoľvek prekážok course.Things budete potrebovať
elektrická páska
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Miesto elektrickou páskou na ihrisku definovať cestu alebo hranice kurzu , v závislosti od typu robota , ktorý máte . Pokiaľ je robot naprogramovaný tak , aby zostali vo vnútri hraníc a spustiť skript , potom páska vytvára hranicu okolo plnom rozsahu na prekážkovú dráhu . Pokiaľ je robot naprogramovaný tak , aby cestu pozdĺž pásu pásky , potom páska by mala vietor cez prekážkovú dráhu , ako v prípade vytvárania sprievodcom cestu .
2

Vytvorte skladacie prekážky , ako sú knihy , stojaci na ich strany , obrátenej sklenené fľaše alebo plechovky od limonády , predstavujú nebezpečenstvo . Tieto prekážky slúžia k vytváraniu ďalších prekážok pre programovanie a mechanické tekutosti robota . Roboti by mali byť schopní sa pohybovať okolo takýchto prekážok , bez narážala do nich alebo klepanie je u konca . Uistite sa , že klásť prekážky od seba vo vzdialenosti väčšej , než je šírka robota . V opačnom prípade bude robot nebude schopný , aby sa zmestili do .
3

Vytvorte rampy alebo mosty pre robota k navigácii . Rampy testovať hardvér robota , ako protichodný k programovaniu jej pohybu skriptu . Robot by mal mať tiež dostatok energie , aby správne prekonať rampu alebo sklon . Nevytvárajte rampu ostrejšie ako 45 stupňov . Jeden z najlacnejších spôsobov , ako postaviť rampu je otvoriť knihu a položí polovica z toho cez zvýšené štruktúru tak , že polovica z prebalu knihy je plochá a zvýšené , a druhá polovica z prebalu knihy šikmom dole na zem . Niektoré modely klin blokov môže tiež slúžiť ako rampy , alebo by ste mohli znížiť rampu z dreva .
4

Stanoviť jasne definovaný počiatočné umiestnenie a cieľového miesta , takže si môžete vytvoriť zodpovedajúce skripty pre robota . Jeden robot nemá schopnosti reagovať na každý prekážkovú dráhu . Skôr , roboti musia byť upravené tak , aby vyhovovali konkrétnej prekážkovú dráhu . Vytvorením počiatočný a koncový bod , budete môcť skript svojho robota podľa toho . Počiatočné a koncové body v prospech ľudských pozorovatelia viac ako roboty , ako počiatočné a koncové body budú naprogramované do robota už . Zobrazenie na prekážkovú dráhu , kde sa robot začiatku a na konci sa ukáže pozorovateľov , že robot má dosiahnuť svoj cieľ . Dve “ X “ vzory vyrobené z elektrickej pásky sú dobré spôsoby , ako reprezentovať začatia a ukončenia linky .

Pridaj komentár