World of Darkness postáv Myšlienky

Existuje celá rada spôsobov , ako prísť s nápadmi postáv v “ World of Darkness “ herné systémy . Niektoré charakterové typy sú vhodnejšie pre konkrétne systémy – Changeling , Mage , upír , vlkolak , démon , Wraithov alebo Hunter – ako ostatné . Nakoniec , hráč by mal prísť s niečím , čo zistí , ako zaujímavé a hrateľné v danej kampani . Jednorazové kroniky sú vhodnejšie pre niektoré typy a multi – rok kroniky sú lepšie pre ostatných . Kampane alebo Chronicle štýl

najviac dôležitým aspektom pre znakové nápadov je kampaň alebo kronika štýl . Boj orientovaný charakter sa nebude , aby sa zmestili do dobre , alebo majú čo robiť , v politike alebo súdne – založená hra . Rovnako tak , bude vyhradenej , vedecký charakter nefunguje dobre v jedno – shot , PENTEX – štýl hry . Kontrola sa s rozprávač je vždy dobrý nápad , aby videli , čo sa predpokladá ako štýl alebo tón kroniky .
Skupinová dynamika

Ďalším dôležitým aspektom je skupina dynamika . To je dôležité v “ World of Darkness “ hry ako je tomu v FRPG skupín . Ak je ich tam šesť hráčov v dlhodobom kroniky a päť hrajú bojové monštrá , potom šiesty boj zameraný postava je asi zbytočná . V tomto prípade , znak viac stealth , mystik , vedomosti alebo vplyv báze môže byť užitočné . Trochu komická – praštěná Malkavian , Ragabash alebo Nuwisha – nemusí byť na mieste , a to buď
Sourcebooks

výborným zdrojom charakteru . myšlienky je rôzne Sourcebooks zverejnené White Wolf . Okrem základných rulebooks , kmeň , tradície , klan , známi a ďalšie špecifické knihy sub – skupiny zahŕňajú niektoré predvolené šablóny . Niektoré z ďalších sourcebooks , ako je napríklad “ Vampire : The Masquerade “ knihy pre Ghúlov a starších patrí tiež niekoľko šablón . Väčšina týchto šablón vojsť do klanu a tradíciu stereotypov . Niekedy to môže byť zábavné hrať postavu , ktorá je úplný opak týchto typov .
Historické Inšpirácia

História môže byť zdrojom inšpirácie , rovnako . Niektoré znaky môžu byť založené na historických postáv , ako je Napoleon alebo Julius Caesar , alebo druhy , ako sú samurajské alebo dominikánskych mníchov . Iní , najmä v “ upíra “ alebo “ múmie “ kroník , môže byť v skutočnosti samotnej historickej postavy . Je zrejmé , že táto metóda môže trvať trochu výskumu pre presnosť , ale rôzne herné skupiny a koncepty sa bude snažiť rôzne úrovne presnosti .
ClipArt literárne alebo Pop Culture Inšpirácia

ďalším zdrojom inšpirácie môže byť literárne alebo pop zdroje kultúry . V oboch prípadoch je lepšie použiť zdroj pre voľnú inšpiráciu , skôr ako vytvoriť klon . Prehrávanie vernou kópiou Lestat , napríklad, je pravdepodobné , že vyvolá výsmech , skôr než záujem na herné spoločnosť . Rovnako tak , FPRG , používať analógiu , boli nasytené Drizzt Do’Urden klonov do tej miery , že elfovia ovládať dva meče sú väčšinou stretol s posmechom a opovrhnutím . Dokonca tak , Mage inšpirovaný Shakespearovho Prospero alebo Neil Gaiman Richard Mayhew mohlo byť zaujímavé .

Pridaj komentár