Pravidlá hry Jutsko

Jutland je strategická stolová hra , ktorá re- nariadi svetovej vojny Aj bitku medzi britskými a nemeckými námorníctva . Každý hráč vyberie stranu a potom manévruje loďou po šírom mori , vyhľadanie súpera a zapojiť sa do bojov určiť , kto vyhrá . Hra je pozoruhodné pre jeho bojový systém , ktorý zahŕňa stanovenie najviac strategickej formácie lodí , aby boli účinné v prestrelke proti nepriateľskej strane . Nastavenie

Začnite hru tým , že rozhodne, kto bude hrať ako Briti a kto bude hrať ako Nemci . Každý hráč si vezme Fleet Hľadať list a rekordne list , ktorý zodpovedá ich vyvolený národ . Každý hráč potom bude trvať ich čítače loď a Task Force dosku . Britský hráč usporiada tri skupiny lodí v útvaroch vybraných z rekordne listu na nasledujúcich miestach : A17 , D13 a K9 . Nemecké lode spustiť z BB16 . Svojej tvorby alebo pohybu informácií nezdieľajú so súperom , pretože bude musieť hľadať pre umiestnenie vašich lodí . Pri každom kroku , budete pohybovať svoje lode označením ich pohyb s ceruzkou na vašom Fleet hľadá listu . Každý pohyb musí byť zaznamenané s počtom loďou presunuli a času príchodu , s každý štvorec predstavuje jednu hodinu času sa plavil .
Vyhľadávanie

Po každom kole pohyb , hráči sa striedajú hľadali miesto , aby zistili , či tam sú nepriateľské lode v tejto oblasti . Nemecký hráč začína tým , že volá z umiestnenia všetkých námestiach , v ktorom sa má lodí . Britský hráč musí povedať , či alebo nie on má lode v tomto námestí . Ak to urobí , boj je zahájený . Ak nie, hráči začať znova pohybu . Hra bude pokračovať , kým hráči dosiahli rovnaké miesto , na ktorom mieste bitka bude nasledovať .
Súboje

Počas bitky , miesto bitky Area Marker list v strede tabuľky . Hráči sa potom usporiadať svoje lode na Marker smerujúce rovnakým smerom , ako keď vstúpili do hľadania list námestí . Lode musia byť v rovnakej formáciu , ako bolo rozhodnuté na Fleet make – up listu . Predné loď každej formácie by mala byť 18.000yd od centra oblasti bitky Marker . Počas bitky , nemecký hráč pohybuje prvý a môže posunúť smer jej lodí , presunúť ich po bitke priestoru , alebo oheň na nepriateľa . Použite diaľkomer pre určenie škody na základe vzdialenosti medzi loďami . Zatiaľ čo nemecký hráč bude strieľať ako prvý , dôjde súčasne k poškodeniu . To znamená, že ak britská loď je zničená počas kola paľby , bude to ešte poškodiť nemeckú loď pred vzlietlo bitky priestoru . Šesť akcie v boji za následok jednej hodiny herného času . Označte týchto hodín podľa toho na rekordne listu . Bitka pokračuje , kým buď všetky lode jedného hráča boli zničené alebo hráč ustúpil z bojiska .
Time Frame

Hra začína 30. mája , 1916 o polnoci . Hra skončí 1. júna 1916 v 12 hodín To znamená , že hráči musia sledovať hodiny , ktoré prešli v priebehu pohybu a bojových fáz . Na začiatku každého kola , jeden hráč by mal oznámiť čas v hre . Akékoľvek nezrovnalosti by mali byť vyriešená predtým, než hra pokračuje . Počas bitky , počítať každý krok, ako 10 minút herného času , a na konci potýčky označiť celkový čas , ktorý uplynul .
Victory

hra čas dosiahol poludnie 1. júna 1916 hra sa zastaví . Pokiaľ sú hráči v stredu bitky , ktoré pokračujú až do potýčka skončila . Mimo boja , musia byť všetky ďalšie akcie prestanú v tomto okamihu . Hráči potom budú počítať ich celkové zostávajúce lode , s víťazom je strana s väčším počtom lodí. Ak majú obaja hráči rovnaký počet lodí , potom hra je považovaná za remízu . Víťazstvo môže tiež dôjsť , ak jeden hráč zničil súperovu celú flotilu .

Pridaj komentár