Zoznam Final Fantasy kúzla

kúzlo v “ Final Fantasy “ Hra je ako power – up húb v “ Mario “ hra : to je jeden z kľúčových prvkov hry , ktorá hráči si zvykli očakávať , že v priebehu rokov . Z pôvodného “ Final Fantasy “ na Nintendo systém zábavy na “ Final Fantasy XIII “ na PlayStation 3 znaky v každom zápase mali prístup k nejakej forme magickej moci . Existujú celej hernej série Desiatky magických kúziel z Cure na skrutku Comet , ale všetky magické kúzla spadajú do jednej zo štyroch hlavných typov . Biela mágia

Musíte bielu mágiu , aby sa vaša strana v bojovom tvare o liečenie poškodenia v boji a negatívne stav účinky , ako je Mlčanie alebo v kľudovom režime . Liek a jeho deriváty , ako Curaga sú základné zdravotné – regeneračné kúzla . Život a Raise oživiť svoje mŕtve členmi strany v bitke . Presunie je stav efekt obrátenie kúzlo . Liečebný biela mágia sa často poškodzuje nemŕtvych nepriateľov . Život alebo iné revivifying kúzla obvykle spôsobí okamžitú smrť nemŕtvych .
Black Magic

Čierna mágia zahŕňa všetky formy priameho útoku mágie , čo je zvyčajne účinnejší ako fyzický útoky . Rôzne kúzla čiernej mágie spadajú do elementárnych podtypov ; Oheň , ľad a Bolt /Thunder sú tri najbežnejšie a zvyčajne najprv sa dostať do hry . Každá z týchto kúziel , spolu s ďalšími , ako je Zem /Quake , vetra a vody , je silný proti niektorým zarovnanie a slabý , aby ostatní , aby pre hru elementárnych kameň – nožnice – papier . Napríklad , s použitím Ice kúzlo na požiarnu zarovnaný nepriateľom bude mať za následok zvýšené poškodenie ; použitím rovnakej kúzlo na ľadovej nepriateľa lieči , alebo nemá žiadnu škodu vôbec . Lightning inklinuje k práci najlepšie proti mechanickým nepriateľom .
Status Čarovná

Niekedy je potrebné , aby nepriamy útok na nepriateľa , skôr než obsadenie priamu škodu na hit bodov . Môžete tiež potreba posilniť schopnosti svojich členov strany “ . To je miesto , kde stav mágia prichádza do hry . Napríklad , Silence robí ciele úplne neschopný používať mágiu a špeciálne schopnosti . Tma , medzitým , odstraňuje videnia , čo im znemožňuje alebo menej pravdepodobné , že sa spojil s fyzickými útokmi . Berserk /Fury , ako ďalší príklad , má dvojaký účinok : zvyšuje pevnosť , ale znižuje hit percento fyzických útokov . Ak sa obsadenie na člena strany , Berserk odstráni znak z ovládacieho prvku a spôsobuje ho k útoku na náhodne .

Podmnožina stave mágie , neformálne zvané Time kúzlo , ovplyvňuje rýchlosť postáv . Kúzla ako je Haste , spomalenie a zastavenie ovplyvniť , ako dlho to trvá , než postava konať po vstupe povele . Napríklad , Haste je bar naplniť rýchlejšie po akcii , zatiaľ čo pomalé spôsobuje to trvať dlhšie .
Summon Čarovná

Počas šéf bitky , možno budete potrebovať , aby sa uvoľnil privolať magic ak bitka sa deje proti vám , alebo ak si len chcete mať za sebou rýchlo . Predvolanie ísť pod rôznymi menami v celom seriáli ; Final Fantasy 6 mal Espero , 7 mal Predvolanie , 8 mal Guardian síl , a 10 mal veky . Zvolať mágie prináša mocné bytosti , alebo ducha do oblasti rozpútať vážnu škodu na svojich nepriateľov , alebo liečiť vás ; niektoré z najpozoruhodnejších kúzla v “ Final Fantasy “ série sú predvolanie , ako Ifrit , Ramuh , Odin a Bahamut .

Pridaj komentár