Pravidlá pre Wargaming

simulovali bojové hry hrá ako hobby “ wargames “ od zverejnenia HG Wells ‚ “ Malý vojny “ v roku 1913 mnoho rôznych autorov a vydavateľov vyrába sady pravidiel , ktoré umožnia kontrolu armády v historickej , fantasy , a dokonca aj veda nastavenie -fiction . V priebehu doby , stolný Vojnové hry sa vyvinuli do spoločenských hier , videohier a ďalších médií , ktoré nasledujú v podobných pokyny umožňujú realistické bitky medzi ľudskými súpermi . Skirmish hry

šarvátka hry Pravidlá sa vzťahujú na tie hry , kde sú dôležitejšie ako regimented jednotiek jednotlivé znaky . Pán prsteňov hra miniatúr od Games Workshop a dosková hra Heroscape sú skvelé príklady . Skirmish pravidlá hry sa točí okolo konkrétnych osobností zapojených do konfliktu a veľmi zdôrazniť svoje schopnosti a bodové hodnoty a náklady na zdroje . Často znaky budú mať zvláštne schopnosti alebo zbrane ďaleko za tým typických vojakov .
Unit – Based Armády

Hry, ktoré sa zameriavajú na ako centrálnu jadro armády vytvoriť ďalšiu sadu pravidiel . Jednotky – založené hry spoliehajú na veliteľa a morálku , a to stane sa možné frézovať nepriateľské jednotky tým , že ničí určitý počet svojich vojakov . Age of Empires pre PC a herné miniatúry Flames of War sa zameriavajú na bojové jednotky na báze . Väčšina postáv v týchto hrách sú buď priradené k jednotke alebo získať ťaží z blízkosti k priateľskej veliteľa . Jednotky sú súdržné skupiny , ktorí spolu trénovali a zdieľať rovnaké schopnosti a atribúty .
Vzdušný boji

Hry ako séria Crimson Skies a medzihviezdnej miniatúry z Bojová gotiky vyhýbať typické nastavenie terénu , aby sa boj na nebi . Vzdušnom boji pravidlá môžu byť buď potýčka alebo tvorba vychádza . Typické úvahy o leteckých predpisov sú munície a loadouts , cestovná rýchlosť a obratnosť , a dokonca aj spotrebu paliva . Lietadlá a vzducholode môže prísť zhadzovať na zem tým , že príliš veľa škôd alebo kolízie s navzájom pri vysokej rýchlosti .
Námorných bitiek

Mnoho hier šarvátka a jednotka patrí najmä pravidlá pre námorné lode a to buď ako doprava a delovými člny . Videohra Battlestations : Pacific a Davey Jones Locker modelom hra ilustrujú žánru pravidiel , ak sa plavia a vrtule potrebujú ako poškodenie grafy a informácie o rýchlosti . Delové člny sa musí vysporiadať s neustále sa meniace hraciu plochu a vybočiť vytvorené mora , rovnako ako munícia a časy pre . Námorné pravidlá budú silne sústreďovať na samotných lodí, z ktorých každé má svoje vlastné štatistiky okrem jednotiek , posádky .
Fantasy Pravidlá

Rôzne hry z Warhammer 40,000 a Warcraft linky využívať širokú škálu pravidiel pre miniatúry, doskové hry , videá a kartové hry . Tieto hry tiež obsahovať fantastické prvky , ako sú kúzla a privolajú posily . Pravidlá zaoberajúce sa mágiou budú typicky obsahovať rozsahy , obmedzenia, a definovať, koľko kúzla , alebo aké druhy kolieska možno využiť v boji . Môžu sa tiež uviesť, ako sa tieto tajomné prvky interakcie s technológiami a jednotky v poli .

Categories : hry

Pridaj komentár