Ako Graf riešenie nerovností na Numberline

číslo riadku je horizontálny graf , ktorý má vo svojom strede 0 , záporné celé čísla naľavo od 0 do kladných čísiel napravo od 0 nerovnosti sú výrazy , ktoré predstavujú veľkostnej vzťah pomocou . nerovnosť symboly : > ( “ Väčší ako “ ) , < ( " Menej ako " ) , ≥ ( " Väčšie ako alebo presne" ) a ≤ ( " Menej než alebo sa rovná . " ) Nerovnosti môžu byť jednoduché , ako je napríklad x > 5 , alebo zlúčeniny , ako je napríklad 3 < x < 9. Riešenie sada nerovnosti môže byť v grafe na číselnej osi . Pokyny dovolená 1

Vytvoriť bodku na číselnej osi na dané číslo , ak grafy jednoduché nerovnosti , napríklad x ≤ 10. Draw dot pevné , alebo plnené , v prípade , že symbol obsahuje nerovnosť “ sa rovná “ , alebo ako otvorený kruh v prípade , že symbol nie je . Shade vľavo bodky na “ menšie ako “ a vpravo od bodu k “ väčší ako “ . Nakreslite šípku na konci tieňovanie uviesť pokračovanie neexistujú pojmy uvedené definovať koniec súpravy .
2

Graph pretínajúca zlúčenina nerovnosť , ako je napríklad 4 < x < 9. , že sa najprv vytvorí pevných alebo otvoriť bodky na čísla . Všimnite si , že preto , že " x " patrí medzi sadami roztok 4 < x a x < 9 , úsek medzi bodmi ( otvorený od príznaky nezahŕňajú " rovná sa " ) by mali byť zvýraznené šedou farbou ako plné , pretínajúca sady riešení .
3

Graf zlúčenina nerovnosť , že sa nepretínajú , ako je x > 3 alebo x < -2 , Tým , že najprv vytvorí zodpovedajúci typ kruhov na týchto číslach . Shade roztok nastaví samostatne , vrátane šípky , pretože súbory nie sú uvedené navzájom . V tomto príklade by byť otvorený kruh na -2 s tieňovaním ( a šípkou ) na jeho ľavej strane a otvorený kruh na 3 s tieňovaním ( a šípka ) , po jeho pravej strane .

Pridaj komentár