Ako si vyrobiť Mugen znak v Fighter továrne Ultimate

Hra “ Mugen “ umožňuje hráčom vytvárať svoje vlastné bojovníkmi a nahrať je vytvoriť prispôsobiteľné bojovú zážitok . Jedným z najčastejších spôsobov , ako hráčom vytvoriť svoj ​​vlastný unikátny bojovník je v rámci programu Fighter Factory Konečný . Program robí veľa zložitejšie programovanie spojené s sprite automaticky vykresľovanie , takže vytvorenie vlastného bojovníka je rýchle a jednoduché process.Things budete potrebovať
Mugen
Fighter továrne
Zobraziť ďalšie pokyny
Škriatkovia a animácie
klipart 1

Otvoriť Fighter Factory .
2

Kliknite na “ Súbor “ potom “ šablóny “ a “ Electbyte Player . “ Táto akcia generuje dátové konštanty , základné pohyby , údery , kopy , príkazy a základné sprite animácie .
3

Konfigurácia bojovník zadaním mena bojovníka v oboch “ Character name “ polí na ľavej časti obrazovky .
4

Nastavte “ štandardné palety Poriadok “ ako “ 1,2,3,4 “ .
5

Zadajte meno vašej postavy , nasleduje “ . SFF “ v “ SFF názvy súborov “ box . Do rovnakej pre “ SND File Name “ , “ ASR File Name “ , “ CMD názov súboru a “ CNS názvy súborov “ , s výnimkou nahradiť . “ SFF “ s každou príslušnou skratkou .
6

vyberte možnosť “ Uložiť všetko “ a uložte šablónu do novej zložky , ktoré ste meno po vašej postavy .
7

Kliknite na tlačidlo “ zdieľanej palety , “ a potom “ OK “ .
8

Uložiť všetky súbory , ktoré Fighter Factory vás vyzve na uloženie do zložky s názvom vašej postavy .
9

Kliknite na tlačidlo “ Škriatkovia . “ Zmazať škriatkov tri až 64 rokov .
10

Otvorte menu “ Palety “ .
11

Prehľadávať pre uložený obrázok , ktorý má veľa farieb , ktoré chcete použiť . Otvorte ju .
12

Kliknite na “ Optimalizovať “ a potom “ zoom in “
13

Podržte kláves Ctrl a kliknite na každú farbu v ponuke palety vyberte všetky farby , kliknite na tlačidlo v prvom palety pole pre prenos farby . zvoľte “ Použiť palety “ a uložte súbor do zložky s názvom vašej postavy
14

Napíšte názov vašej postavy , nasledované v roku ďalej len “ zákon palety . “ konať . “ : 1. riadku “ box . Kliknite na tlačidlo Uložiť všetky.
15

Kliknite na “ Škriatkovia “ , potom “ Pridať “ a vyberte všetky “ . PCX “ súborov uložených v priečinku vašej postavy .
16

zvoľte “ Zobraziť “ , potom “ Pokyny na zobrazenie úrovne podlahy v “ Mugen “ .
17

Presuňte škriatkov správne odpovedať na osi podlahy a strane obrazovky čakajú , sprite s modrej čiary .
18

Vyberte všetky obrázky , kliknite pravým tlačidlom myši a vyberte “ Pridať skupinu AIR . “
19

Kliknutím na modré “ CLSH “ pole vytvoriť hit poľa . Presuňte pole , ktoré zodpovedá detekcia hit hranice vašej postavy a potom zvoľte “ CLSN Standard “ pridať hit box pre všetky rámy
20

Otvorte “ Palety “ a nahrať nové útočné škriatkov do hlavnej zložky . Hit “ OK “ .
21

Opakujte kroky 15 až 21 pre každú animáciu , ktorú chcete svoju postavu mať .
Útok

22

Vyberte typ útoku z animácie baru . Zvýraznite útoku škriatkov, kliknite pravým tlačidlom myši a vyberte “ Pridať skupinu AIR . “
23

Vyberte červená “ CLHS “ box stanoviť hranice svojho útoku zasiahla okno .
24

Kliknite na “ zvuk “ otvorte nový zvukový súbor a otvorte ho napadnúť zvuk do útoku . Kliknite na tlačidlo “ Uložiť ako “ a uložte ho do zložky vašej postavy .
25

Opakujte tieto kroky pre každý útok , ktorý chcete svoju postavu mať .
< Br >

Pridaj komentár