Ako Ak chcete dokončiť Legend of Zelda : Spirit Tracks Mapa

Ako budete postupovať cez “ The Legend of Zelda : Spirit Tracks “ , musíte neustále vracať sa k veži duchov zbierať kúsky mapy Rail , ktoré vám povedať, ako sa dostať k sebe nový chrám . Zber Fire Realm mape , posledný kúsok mapy železničnej , umožňuje dokončiť mapu . Zber tento kus mapy vyžaduje riešiť rad hádaniek , aby sa lezenie od 13. do 17. poschodia veže duchov . Návod
Stránka 1

Späť na vežu duchov po dokončení úlohy v Chráme snehu . Porozprávajte sa s Anjean a on vám poviem niečo viac o získanie Mapa oheň , posledný kúsok mapy Rail . Zadajte veža a vyšplhať až na 13. poschodí .
2

Preskúmať 13. poschodí , ale dávajte si pozor na Fantóma Eyes . Oči sa správajú ako svetlomety a odoslať Warp prízraky po vás . Vyhnúť sa ich pohľady alebo poraziť postupovať skrz podlahu . Ako si prezrieť, nájsť dve Phantom Eyes strážiť Tears svetla , ktoré musíte poraziť , aby zbierať body . Po prvom Tear of Light , nájsť sochy rýb . Použite svoj ​​bič , aby vytiahnuť meč z ruky uprostred sochy , a potom umiestnite mečom v ruke pravej sochy . Vyhnite sa Phantom Eye a otvorte priľahlé truhlu s pokladom pre malý kľúč .
3

malý kľúč na zamknuté dvere u warp Phantom roosting mieste , potom po schodoch do 14 . podlahy . Vedúci na juh a zabiť Phantom Eye . Odvrátiť Warp Fantóma , ktorý je strážiť slza svetla hádzať bumerang na stenu okolia . Zbierajte Tear Svetlá a udrieť Warp Fantóma tak Zelda môžete prevziať kontrolu nad ním . Vráťte sa dole do 13. poschodia .
4

Vydajte sa na juhozápade a zabiť Phantom Eye . Stúpanie po schodoch hore a cez most sa dostanete do pokladnice drží malý kľúčik . Hlava na západ a otvorte zamknuté dvere . Nechajte odkaz na kryštálu je spínač v tejto oblasti , a prevziať kontrolu nad Zelda . Warp na severozápad , zabiť Phantom Eye , potom zamierte na juhozápad nájsť inú kryštálovú vypínač . Strike ho , prepnite ovládač späť Link a nechať ho udrieť svoju krištáľovú spínač . Majú Zelda ísť späť do Link , potom prejdite dverami ste otvorili .
5

Zabite nepriateľov v tejto oblasti s Zelda , nechajte ju spínačom u piesku . Už Link cez piesok na druhej prepínačom , potom majú oba charaktery hit svojich prepínačov vytvoriť most, ktorý Zelda môžu krížiť . Tento postup opakujte pre špicatý oblasti, ale odoslať cez Zelda a nechajte Odkaz na hit prepínače tvoriť ďalší most . Kríž je a nájsť ryby sochy . Použite bič na odstránenie meč z jednej sochy , a potom ho umiestniť do druhej otvoriť dvere na 15. poschodí .
6

Head až do 15. poschodia . Táto celá podlaha je v podstate séria hádaniek podobné tým , stačí vyriešiť . Musíte prepínať ovládanie medzi Link a Zelda prejsť hrotmi a postupovať skrz podlahu . Sledujte lineárne cestu hrotmi a spínačov , prenos ovládanie medzi oboma postavami ako nevyhnutné, aby sa do konca podlahy . Zbierajte kľúče od pokladnice v blízkosti veľkých dverí a otvorte zamknuté dvere sa dostať na 16. poschodí .
7

Have Zelda warp na druhú stranu mapy vyriešiť hádanku tejto miestnosti . Pozrite sa na vzor , ktorý phantom používa a má Zelda napodobňovať to , aby otvoril dvere do stredu miestnosti . Hlavu hore do 17. poschodia . Meč Link indikátor zhasne a Zelda sa vráti späť do normálu . Choďte po schodoch dostať železničnej mapy Fire .

Pridaj komentár