Hry hrať v Mystery tábory

Úklady a vyšetrovanie sú nevyhnutnosťou pre každú skúseností tajomstvo tábora . Môžete sa tieto hľadiská zahrnúť do variantov takmer akéhokoľvek divadelné improvizačné hry . Tým , že hrá nasledujúce hry , bude táborníci zdokonaľovať pozorovanie a detekčné schopnosti a zároveň poskytuje tajomnú zábavu ísť spolu s tradičnou táborovej skúsenosti . Tieto detektívne – themed hry začleniť aj do väčších skúseností tajomstva tábora . Kto ? Čo je ? Kedy ? Kde ? Prečo ?
< P > Kto , čo , kedy, kde , prečo , alebo W5 vyžaduje tím táborníkov k tomu náhodné znaky ( kto ) , plot ( čo ) , časové obdobie (ak je ) , umiestnenie ( kde ) , a charakter motivácia ( prečo ) z klobúka . Toto náhodné žrebovanie bude mať v nepárnych a intelektuálne náročná kombinácia , ktoré táborníci musia spolupracovať , aby sa stala tajomnej scéne hrať pre svojich kolegov kempovaní .
< P > Napríklad náhodné žrebovanie môže viesť k príbehu , ktorý musí obsahovať zlodeji výsadbu záhrady v priebehu druhej svetovej vojny na kanoe s cieľom zničiť svet . Ak chcete pridať úroveň obtiažnosti a možnosť súťaže na hru , výzvu táborníci prísť s tajomstvom , ktoré bude peň ostatné tímy . Podľa toho, čo tím vytvára tajomstvo , ktoré nemožno vyriešiť , alebo má najväčšie množstvo času , ktoré majú byť vyriešené, vyhráva
Čo si rsquo ; . ? S rôznymi

testu oneskorená schopnosti a právomoci pozorovania táborníkov , ako skúmať minute zmeny v každej inej a rsquo ; vystúpenie . Dva táborníci obliekajú do kostýmov a doplnkov z poskytnutého šatníka . Po starostlivom pozorovaní seba po dobu dvoch minút , táborníci potom zase späť k sebe a zmeniť päť prvkov ich kostýmy pridaním , odstránením alebo premiestnením položky. Hráči potom sa striedajú hádať , ktoré boli zmenené prvky . Hráč s najviac správnych odhadov vyhráva
Crime & Criminal

komplexu twist na & ldquo ,. Co & rsquo ;? S Different & rdquo ; recall hra hrala v tímoch , Crime & Trestné výzvy tímy kostýmoch kempovaní do fázy ľudskej živých obrazoch , ktoré rozprávajú príbehy tajomstvom ich oponenti pozorovať . Kapitán tímu slúži ako rozprávač , chystať štádium zdieľanie príbeh jej tím vyvinul , zatiaľ čo tím presunie do polohy a zmrazí ako životnej veľkosti zátišie . Má súper dve minúty zatúlať medzi svojimi konkurentmi zmrazených absorbovať detaily scény . Súper opustí ako živý obraz je re- predstavil zachytiť druhý mrazené chvíľu , tesne po tom, čo došlo trestnému došlo v inscenované scény . Súperiace tím sa vracia na prechádzku medzi svojimi mrazených odporcov zistiť , čo bol spáchaný trestný čin a kto spáchal ju .
< P > Napríklad táborník má na sebe diamantový náhrdelník v prvom obraze . V druhej , diamantový náhrdelník je už okolo krku , ale trčí trochu z vrecka ďalšie karavanu . Tím , ktorý rieši zločin , a chytí zločinca v čo najkratšom čase vyhráva .

Pridaj komentár