Ako spustiť Mass bojový štýl Dungeons and Dragons kampaň

pen – and – paper fantasy hra na hrdinov Dungeons and Dragons možno prehrať v takmer nekonečné množstvo spôsobov . Hmotnosť – bojový štýl hry sa zameriava na časté veľkých bitiek medzi mnohými bojovníkov , ktorý môže robiť to pre zábavu z hry , aby sa stratil v detailoch , ak nechcete spustiť relácie properly.Things budete potrebovať
Dungeons and Dragons vládnuť knihy
kocky
Zobraziť MoreInstructions
1

Pripravte si nejaké mapy , žetóny alebo miniatúry , ktoré budete používať v priebehu hry s dostatočným predstihom . Vykonajte ďalšie kópie máp , postáv listov alebo stat blokov , ktoré môže potrebovať . Nálada hry bude zničený , ak máte zavolať čas , pretože ste zabudli vytlačiť niečo , čo je životne dôležité pre stretnutie .
2

Zamerajte sa na to , čo postavy môžu robiť individuálne v rámci celkových bitiek bojoval . Hráči nájdu hru nereálne , nudné a unchallenging , ak sú schopní bez pomoci zvrátiť vojnu proti celej armáde škriatkov a goblinov .
3

Rozdeliť veľký meradle boj do jednotlivých kôl , a majú významné udalosti dochádza v dopredu stanovených kolesách . Zatiaľ čo strana je zaneprázdnený bojovanie mimo vlna Gnoll útočníkov na východnej strane mesta za prvých piatich kolách boja , ktoré jednotka bugbears rozobrať južnej bránu a začať osvetlenie domy na ohni na začiatku šiesteho kola . Možno , že v 10. kole škriatok ženista zaborí sa do domu v suteréne , nechať ostatné nepriateľov v , a na 20. kole skupiny dedinčanov sa do kúta hostiteľom napadajúce a bude musieť byť zachránený pred skupina môže pokračovať v boji proti iným nepriateľom .
4

Nezabudnite využiť zodpovedajúcim spôsobom okolité životné prostredie , a podporovať hráčov , aby tak urobili tiež. Kým jednoduché zmýšľajúce goblini budú strácať čas snaží naháňať mačky alebo chytiť panvou použiť ako improvizované zbrane , môže bitke zocelený skupina žoldnierov brať rukojemníkov , hádzať pochodne v sudoch z výbušného materiálu alebo prehradiť rieku odrezať zásobovanie vodou mesta .
5

majú špecifické víťazstvom a porážkou podmienky stanovené pred začiatkom bitky , a držať sa ich, aj keď to nevyjde , aby v prospech hráčov. Ak postavy sú schopné zabrániť kostol pred v plameňoch , aby dedinčania byť zabitý , a neopravujte porušenie v múroch mesta by mala bitka stratená a znaky nútení ustúpiť .
6

nechajte stranou veľa času na hranie rolí medzi nimi rozsiahlych konfliktov , alebo hry sa môže stať stale . Je to lepšie , keď sa postavy môžu spoznať mešťania sa brániť , alebo sa zoznámiť s vojakmi v armáde , ktoré sa pripojili , takže majú väčšiu motiváciu k boju .
< Br >

Pridaj komentár