Stratégia pre Chinese Checkers

Čínska dáma je dosková hra , v ktorej sa hráči snažia presunúť 10 guličiek z tvaru trojuholníka domovskú základňu do iného trojuholníka na protiľahlej strane dosky . Dva , tri , štyri alebo šesť môže hrať . Doska je v tvare šesťuholníka s trojuholníkom pripevnenom ku každému strán šesťuholníka , takže keď hrajú aj počet ľudí , hráči sedia tak , že každý človek čelí ďalšej . Keď tri hra , domáci základ každého hráča je medzi dvoma nevyužitých základní . Základy

Odporcovia každý hrať jednu farbu guličiek . ( Niektoré dosky použiť štipce miesto . ) Guličky sa môže pohybovať v ľubovoľnom smere jednej miestnosti v čase , alebo skokom cez susediace guľôčku do prázdneho priestoru za . Ak existuje rad konfigurácií mramor – priestor , môžete mať skákanie cez guličky do prázdneho priestoru za až budete chcieť ukončiť .
Učenie hry

Ak chcete získať dobrý v čínskej dámy , budete musieť hrať súpera , ktorý je lepší ako vy . Počítač súper je vaše najlepšie stávka , pretože nebudete cítiť tlak rýchlo pohybovať . Musíte vziať svoj ​​čas a naozaj sa na palube vidieť následky svojich možných ťahov .

Spočiatku budete pravdepodobne príliš zaneprázdnený pohľade na svoje vlastné kúsky , veľa upozornenie, čo a ako váš súper sa pohybuje . Ďalšie začiatočník chybou je hop mramoru ak je to možné , ale budete rýchlo naučiť , že to často nie je nájazdov . Akonáhle sa dostanete získať tieto druhy začiatočník chýb z cesty , začnete rozvíjať solídne hru , natoľko , že môžete skutočne pozorovať stratégie svojho súpera .
Stredové čiary

Najkratšia vzdialenosť medzi dvoma bodmi je priamka . Vzhľadom k tomu , Chinese Checkers je hra , kde ste závodné súpera k cieľu , najlepší spôsob , ako presunúť svoje guľôčky je ich pochod priamo cez palubu , ako keby tam čiara od svojej domovskej základne na trojuholníka sa snažíte dosiahnuť . Samozrejme , že ostatní hráči sa snažia blokovať pokrok , rovnako ako sa snaží blokovať ich . Napriek tomu sa snaží tiahnu k pomyselnej stredovej čiare , keď sa pohybujete .
Úvodný ťah

nový hráč bude často pýtajú , aký kus na prvú hru , sa domnieva , že každý z štyri guličky na najvnútornejšie rade vám dáva dve možnosti a tri guľôčky stojí za tie vám to isté pre celkom 14 rôznych možných úvodných ťahov . Najlepšie je pohyb jedného z dvoch guličiek sedí na konci najvnútornejšie riadku . Presunutie sa vyhnúť mŕtveho bodu neskôr .

Sidewinder pohybe , hráč sa pohybuje jeden z týchto koncových guličiek v smere , ktorý ho berie od stredu dosky . Keď sa hráč pohybuje jeden z koncových guličky smerom k stredu dosky , ona je pomocou krížového pásový ťah . Väčšina hráčov pohybovať smerom k stredu .
Presunúť En Masse

hráčov bežne robia tú chybu , takže muža za sebou . Predné guličky pohybovať sa agresívne , prostredný z nich je potrebné dohnať , potom jeden chudobný osamelý mramoru nájde sám vychovávať zadný , museli presunúť o jedno miesto v čase . Je lepšie sa presunúť kusy ako skupina alebo stĺpce tak , aby čo najviac , budete stále zadný kusy na tie pred nimi . Presunutie guličky ako skupina tiež uľahčuje plug skákanie otvory svojich súperov mohli použiť .
Nie sú úplne Presunúť En Masse

Samozrejme , že mohol opustiť niekoľko za sebou , povedzme , tri , ktoré môžu slúžiť ako zadné stráž . Vzhľadom k tomu , môžete skákať cez guličky vašich oponentov , zadný stráže , ktoré sa používajú na pripojenie diery , môže robiť to ťažké pre ostatní hráči postupovať rýchlo . Len nenechajte tieto guľôčky dostať príliš ďaleko za sebou .

Tiež nenechávajte mramoru za sebou len preto , aby sa zabránilo hráč z plne vyplnením svojho cieľového trojuholníka . Niektoré hry Čínska dáma dokonca majú osobitné pravidlá , aby sa zabránilo to . Zvyčajne pravidlo hovorí , že trojuholník sa považujú za naplnené , ak odstráni súperovu guličku by umožnila rádoby víťaz dokončiť cieľový trojuholník .
Endgame

Akonáhle začnete uvedenie guličky do cieľového trojuholníka , mať čas na vyplnenie obvode ako prvý . To sa vyhnúť mŕtveho bodu , ktorý vás núti presunúť jeden mramoru naraz .

Pridaj komentár