Ako navrhnúť Monopoly Board

hra Monopoly , teraz vlastnil Hasbro , bol vytvorený v roku 1934 s použitím ulíc , štvrtí a železnica z Atlantic City , NJ Je to predávajú v 27 jazykoch a takmer nespočetné verzie prispôsobené jednotlivých mestách či záujmov . Môžete si navrhnúť vlastnú verziu , ale najmä ak máte v úmysle publikovať a predávať ho , musíte zostať jasné z prvkov , ktoré sú ochrannou známkou Hasbro . Slovo “ monopol “ nemôže byť ochrannou známkou , ale najviac prispôsobené verzie sú s názvom “ niečo – iného – Opole “ upozorniť na ich šitie pre konkrétne audiences.Things budete potrebovať
19 – by – 19 palcov dosky ( na vašom počítača alebo z lepenky )
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Mark mimo hraníc dosky , 2 1 /2 palca pozdĺž každej zo štyroch strán .

2

Položte originálny design vo v štyroch rohových štvorcov . Jeden by mal byť predvolený priestor a značka na začiatku a na konci každej plavby okolo palube , hráč ( “ Go “ v klasickej verzii ) . Ostatné tri rohy môžu byť “ parkovacie “ oblasti s malú alebo žiadnu akciu , alebo môžu poslať hráčov , ktorí pristáť na ne ďalšie zvláštne miesta .
3

Rozdeľte jednotlivé hranice do deviatich miest , z ktorých každá 1 1 /2 palca široké .
4

Položte prepravné vlastnosti v centre priestoroch štyroch stranách . To je miesto , kde sa železnice ísť na tradičné hry .
5

Rozdeľte zostávajúce vlastnosti , náhodné sťahovacie triggery a daní okolo hracej plochy . Vzor pre každú skupinu štyroch priestorov v klasickej doskové konštrukcie , počnúc rohu , kde začína hrať a uberá ako hra nemá , v smere hodinových ručičiek , je : dva – vlastnosť nastavená s náhodným spúšť a dane ; tri – property set s náhodným spúšť ; tri vlastnosti a užitočnosť ; tri vlastnosti a spúšť ; tri vlastnosti a spúšť ; tri vlastnosti a užitočnosť ; tri vlastnosti a spúšť ; dve vlastnosti , spúšť a dane . Na klasickej doske , vlastnosti plynúť od najmenej k najviac drahé , ako hra pokračuje okolo dosky .

Pridaj komentár