Hry na figuratívna Jazyky

figuratívna jazyk využíva postavy reči , ako sú metafory , aliterácia , Onomatopoeia a idiómy k tomu porovnanie alebo vylúhovať čo znamená do slov a fráz . Existuje celý rad typov hier , ktoré vám môžu pomôcť poskytnúť študentom s pochopením obrazného jazyka . Hry sa líšia v ťažkostiach , ktoré môže byť uzavreté na veku a úrovni vedomostí študentov . Názov Za metaforu

Metafory vytvoriť porovnávaciu spojenie medzi nesúvisiacich objektov pomocou fráz alebo slov chcel naznačiť podobnosť . Príklad obsahuje frázu “ Ste to , čo jete “ , ktorý aj keď nie je doslova správne vyplýva, že spojenie medzi telom a výživy . Teenaged študenti si môžu zahrať pomocou metafory ako záchytné body , ktoré pomáhajú identifikovať slávnych ľudí . Jedna osoba je označená ako Game Master a tajne vyberie meno slávnej osoby , ktorá zvyšok triedy bude vedieť . Game Master potom poskytuje vodítka v podobe metafor , ako je “ Keby moja osoba bola vozidlá , by on alebo ona bude truck “ . “ Keby bol ovocia , bol by jablko . “ Publikum je povolené šesť odhady . Ak je správna odpoveď nedal , Game Master odhaľuje názov , a nová hra master prevezme .
Cestovanie Aliterácia Game

Aliterácia je formou obrazovej jazyk , ktorý používa opakujúce sa zvuky alebo písmená v poradí slov . Príklady aliterácia sú jazykolamy , ako napríklad “ Ona predáva mušle pri pobreží “ . Vhodné pre malé deti a teenagerov, aliterácia hry pomáhajú tráviť čas na cestách . Jednou z možností je výber aliteračních slov pripojených k menu dieťaťa , s dôrazom na vtipné alebo praštěná slovné spojenie , “ Billyho modrá deka bloky veľrybieho tuku . “ Dospelí by mali začať hru s kreatívne kombinácie aliterácia slová pre ilustráciu účel hry . Ďalšou možnosťou je použiť názvy zvierat namiesto mena dieťaťa – “ Môj králik žerie reďkovky , hrozienka a rebarbora “ – . Podporovať dieťa alebo dospievajúci odvodiť nové a zaujímavé kombinácie slov vo svojich experimentoch s aliterácia
Hangman s Onomatopoeia

klasická slovná hra “ ; kat “ je daná obrazného jazyka okraj , keď je Onomatopoeia zavádza do hry . Onomatopoeia predstavuje slov , ktoré napodobňujú zvuk určitú akciu alebo objektu . Príklady zahŕňajú pop , tresk , a elán . Táto verzia kata používa iba Onomatopoeia , s hráčmi výberom listami vyplniť prázdne miesta . Keď hráč háda zle , potom sa časť panáčik je koncipovaný ako napríklad hlavy alebo nôh . Ak panáčik je kompletný pred slovo je odhalená potom hráč stratí .
Pictionary s Idioms

idiómov sú frázy , ktoré sa vymykajú tradičné významy jednotlivých slov v frázy alebo tie , ktoré sa odchyľujú od tradičných gramatických pokyny . Príkladom prvého typu idiom je výraz “ natiahnuť papuče “ . Druhý typ môže byť videný v použití fráz napr. “ tabuľky kole “ namiesto správneho “ pri okrúhlom stole “ . Pictionary s idiómy sa najlepšie hodí pre staršie deti a mládež . Hráč zvolí kartu s idiómy uvedené a musí načrtnúť obraz o skutočnom význame idiómy , zatiaľ čo ostatné sa snaží uhádnuť , čo to je .

Categories : hry

Pridaj komentár