Prečo som Lag na konci tejto hre na Defense of the Ancients

“ Defense of the Ancients “ poskytuje komplexný scenár multiplayer pre “ Warcraft III : The Frozen Throne ? “ Real – time stratégia hra . V hre , hráči súťaží na ochranu masívnej konštrukcie , známe ako Antikovia , pričom sa pokúša prekonať obranu svojich protivníkov . Je to frustrujúce skúsenosť obrazovky zmrazenie alebo koktanie na konci každého zápasu . Tento problém obrazovka je zvyčajne ľahko opraviť , však. Grafika Nastavenie

Intenzívna grafiky vytvorené počas zničenie nepriateľské základne , alebo svoje vlastné starovekej štruktúry môže spôsobiť , že niektoré stroje plynúť pomaly v priebehu záverečných okamihoch zápasu . Ak k tomu dôjde , hra môže zdať , že oneskorenie na chvíľu , a potom sa rýchlosť cez animácií kvôli spomaleniu počítača alebo rýchlosť spracovania grafickej karty . Znížte nastavenie v hre alebo zmeniť rozlíšenie hernej na odstránenie problému .
Pásma alebo systémových prostriedkov Problémy

“ Defense of the Ancients “ komunikuje stále s vašej hry klienta . Ďalšie programy využívajúce šírku pásma alebo systémových prostriedkov môže spôsobiť oneskorenie . Lag v tomto prípade môže mať podobu dlhšia doba načítania víťazstvo grafy , ktoré zobrazujú na konci každého kola . Hráči zdieľanie šírky pásma siete Internet spolu s ostatnými hráčmi , alebo hranie po sieti sú s najväčšou pravdepodobnosťou narazíte na tento problém , ak sieť má dostatočné zdroje pre všetkých hráčov . Nedostatok dostupných šírky pásma , alebo sieťových zdrojov môže tiež spôsobiť oneskorenie v priebehu hry samotnej .
Odstránenie hmly vojny

zápasy , ktoré zamestnávajú hmla – of – vojna mechanik nezobrazujú všetky štruktúry alebo jednotky , kým hráč preskúmal okolitej oblasti . Pri dokončení tejto hry , vojnová hmla zdvihne a odhalí všetky jednotky na mape . To môže vyvolať oneskorenie , ktorá sa vyskytuje iba v tejto dobe z dôvodu nastavenia grafiky alebo problémy na systémové prostriedky , ktoré bránia vykresľovanie skrytých štruktúr a jednotiek . Požiadajte správcu servera , aby zvážila odstránenie Fog of War , ak je to možné , alebo upgrade hardware pre správu zvýšené zaťaženie systému .
Ďalšie možnosti

existujú aj iné možnosti , ktoré môže spôsobiť oneskorenie na konci zápasu . Použitie programov tretích strán , ktoré sledujú výkonnosť vášho hrdinu v zápase alebo inak vyvolať na obrazovku víťazstvo môže spôsobiť oneskorenie v niektorých počítačoch . Oficiálne servery vyžadujú najnovšiu verziu “ Defense of the Ancients “ mape a “ Warcraft III : The Frozen Throne “ pre hru . Na neoficiálnych serverov , je v rozpore s predchádzajúcou hra alebo mapových verziách môže tiež vyvolať tieto chyby .

Pridaj komentár