Svetovej vojny Doskové hry

Prvá svetová vojna doskové hry predstavovať žiadnu stolovú hru , zobrazujúci globálny konflikt , zvyčajne sústredený okolo druhej svetovej vojny , ale nie vždy . Využívajú stratégie a taktiky zručnosti , ako pokus hráča pre prekabátiť navzájom a tvrdí celkové víťazstvo . Dvaja z doskových hier najslávnejších vôbec určené sú svetovej vojne doskové hry , ale mnoho ďalších , z ktorých niektoré poznám iba malé skupiny doskové hry nadšencov . Riziko

veľký – dedko svetová vojna doskových hier je “ riziko “ , najprv vytvorený v roku 1957 ako “ dobytie sveta . “ To rozdeľuje zemeguľu do mnohých oblastí kontrolovaných hráčom . Každé územie má určitý počet armád a hráči získať ďalšie armády na základe počtu území , ktoré držia . Môžu sa pohybovať armády na nepriateľské územie , na ich poradie , sa bitiek , ktoré sú vyriešené valcovanie kocky . Víťazom sa stáva hráč , ktorý chytí kontrolu každé územie na palube . Stratégia “ riziko “ je jednoduchý a šťastie je často zapojený . Vydavatelia “ riziko “ priniesli mnoho variantov , vrátane verzií založených na “ Star Wars “ a “ Pán prsteňov “ filmy .
Axis & Spojenci

Kým “ Risk “ zachováva napoleonskou pocit , “ Axis & spojenci “ je špecificky na základe druhej svetovej vojny . Hráči prevziať kontrolu nad jedným z piatich veľmocí na vojnové Nemecka , Veľkej Británie , Japonska , Spojených štátov a Sovietskeho zväzu , bojujú o nadvládu a prežitie . Hra sa prvýkrát objavuje v roku 1981 , a od tej doby sa ako veľa z klasiky ako “ Risk . “ Hráči útok a manéver s rôznymi kúskami reprezentujúcich tankov , pechoty , námorné lode a vojnových lietadiel , z ktorých každý má rôzne náklady a schopnosti . Rovnako ako v reálnom druhej svetovej vojny , musia hráči pracovať v spojení s ich spojencami a Nemeckom s Japonskom a USA , Sovietskeho zväzu a Veľkej Británie dohromady na dosiahnutie konečného víťazstva . Rozširujúce sady a varianty sa zameriavajú na rôzne aspekty vojny , ako Pacifiku alebo európskej fronte .
A World at War

menej známy ako hry , ako je “ riziko “ alebo “ Axis & Spojencami, “ “ World at War “ predstavuje pomerne komplikovaný pohľad na druhou svetovou vojnou . Najprv publikoval v roku 2003 , v sebe spája dve predchádzajúce hry “ Advanced Tretia ríša “ a “ Empire of the Sun “ , k vytvoreniu komplexnej simulácia druhej svetovej vojny . Zatiaľ čo ostatné hry sa zameriavajú predovšetkým na vojenské aspekty konfliktu , “ World at War “ tiež prináša prvky diplomacie , špionáže , technologický výskum a ekonomickej moci . Každá hlavná sila má odlišné podmienky víťazstva , a zatiaľ čo hráči sa zvyčajne očakáva , že držať sa v reálnom svete oddanosti , individuálne víťazi môžu byť stanovená v závislosti na tom , ako dobre hrajú .

Pridaj komentár