Pochopenie Textúry na Game Design

Textúry sú dôležitou súčasťou vytvárania 3D hru . Oni sa správajú ako kože každého objektu v 3D svete . Textúry zdanie hĺbky , vytvárať realistické postavy z modelu s nízkou zložitosťou . To umožňuje modely ktoré majú byť poskytnuté v reálnom čase , a hra hrateľná bez čakania na grafiky načítať . Ako Textúry práce

textúra je obraz aplikovaná na 3D modeli . Textúry zábal okolo obrazu spôsob , akým vzorované tkaniny závesy nad objekt v reálnom svete . Pri jednoduchých objektov , algoritmus môže premietať textúru na model , automaticky deformuje obraz ak je to vhodné . Pri zložitejších objektov , musí modelár poskytnúť vzor vrcholov , rovnako ako zákazkovú štruktúru .
Obmedzenie textúr

Bad textúrovanie vedie k nereálnym grafiky . Najčastejšie chyby amatéri urobiť , je vytvoriť štruktúru , ktorá vyzerá príliš výrazný , a potom opakovať pravidelne . To vytvára vzhľad vzoru skôr než jeden hladký , prírodné textúry . Okrem toho , zatiaľ čo textúra môže simulovať zdroj svetla , ak sú prítomné ďalšie svetelné zdroje , tiene v záverečnej scéne bude vyzerať v rozpore .
Texture Baking

Texture pečenia je proces ukladania viac textúr alebo účinky na jednu textúru , ktorá je potom aplikovaný na jednoduchom modeli , aby to vzhľad zložitejšie postava s obmedzenými zdrojmi . Napríklad , realistický ľudský model je zložitý a zakrivené , s mnohými viac vrcholov a polygónov , než je možné k tomu , aby v reálnom čase pre videohry . Namiesto toho môžete vytvoriť dve oká pre model : jeden komplexný model pre textúry pečenie a jeden jednoduchší model používať v hre . Textúry komplexný model , ako realistické človeka : s komplexnými rysy v tvári , vrátane lícne kosti , oči a vlasy s vlastnými textúrami , a použiť zdroj okolitého svetla , aby si realistické tieňovanie . Potom textúra piecť , že obraz a použiť výsledný obraz na jednoduchší model .
Textúry ako pozadie

veľa trikov pre výrobu pozadia vyzerajú prirodzenejšie . Prvým z nich je odstrániť švy medzi textúr . Švy dochádza , keď v ľavej časti textúry bloku nie je úplne prechod na pravej strane . Umiestnite viac výskytov textúry vedľa seba a uvidíme, či môžete vidieť miesto , kde jeden končí a druhý začína . Okrem toho vrstva niekoľko textúry na vrchole jedného iný , s rôznou veľkosťou a rozostupy , aby sa dosiahla väčšia náhodné vyzerajúce prírodný vzor .

Pridaj komentár