Kde sa Nintendo Wii Vymyslený

najrýchlejšie predávaným video herná platforma v uplynulých dvoch rokoch bol Wii ?; malý , biely herná konzola , ktorá umožňuje hráčom komunikovať s hrou prostredníctvom unikátneho ovládača . Ale to , čo je všeobecne známe o systéme Wii sa , kto to vymyslel a ako to prišlo byť . História

V roku 1985 , japonský výrobca elektroniky , Nintendo vydala Nintendo Entertainment System , alebo “ NES “ , ktorý predstavil hráčom populárnych ikon , ako je Mario a Zelda . Od tej doby , Nintendo , ako jeho konkurenti pracujú zúrivo zlepšiť grafiku a odvolanie medzi hráčmi .
V roku 2004 , Nintendo ohromil herný svet, tým , že predstaví nápad na herné konzoly , ktorý išiel v radikálne novým smerom . Namiesto zlepšenie hernej koní cez obrovsky , lepšou grafikou a stále zložitejších hier , Nintendo sa rozhodla , že veľká časť populácie stále ešte nedostal do videohier a že jej novej platforme , ktorá sa nazýva “ revolúcia “ by zmeniť tento trend .

Význam

prezident Nintendo , Satoru Iwata , povedal na demo začatí “ revolúcia “ v roku 2005 , že jeho spoločnosť by mohla zjednodušiť jednotný herný ovládač a meniť to tak , aby pohybujúce sa okolo regulátor počas hry by nemal byť podporovaný iba , ale nevyhnutné pre hranie hier . Názov projektu bol zmenený z Nintendo Revolution na Wii tesne pred jeho vydaním . Na jeho oficiálnom vydaní v Spojených štátoch , Japonsku , Južnej Amerike a Austrálii , Wii rýchlo stala najhorúcejšie herné konzoly na trhu . Dopyt bola tak vysoká, niektoré sekundárny trh spoplatnené 400 dolárov alebo viac na 250 dolárov konzole .
Funkcia

Satoru Iwata si všimol , že pri hraní videohier , neskúsený hráči urobili dve veci . Po prvé , oni sa pohybovali radič okolo , sa snaží dostať znak na obrazovke pohybovať rýchlejšie . Za druhé , rástol frustrovaní s komplexnou splynutie tlačidlá , joysticky a spúšťa , ktoré tvoril štandardný ovládač . Wii, určil by riešiť oba tieto problémy . Po prvé , vzdialenej (čo je ovládač Wii ) bol zjednodušený tak , aby jeden veľký tlačidlo na hornej, jeden spúšťač na dne a štyri smere analógového regulátora na hornej časti , tesne pod veľkým tlačidlom . Diaľkový ovládač tiež citlivé na pohyb v trojrozmernom priestore , čo vyžaduje hráči pohybovať, aby bolo možné komunikovať s hrami .
Typy

Typy hier, ktoré boli zmenené aby apelovať na hráčov a non – hráči podobný . Niektoré tituly Nintendo ponúkol pre Wii ( a niekedy dodávaný s Wii ) bol základný športové hry . Wii Sports , napríklad, ktoré ponúka bowling, baseball , tenis , golf a box na jednom disku . Pohyby regulátorov určená akcie v hre a bol zámerne jednoduché. Zámerom bolo, aby nalákali nehráčov dať konzolu šancu a podporiť non – hráči pokračovať v hre . Napríklad , Nintendo Wii daroval stovky systémov pre domovy dôchodcov a odchode do centier po celých Spojených štátoch , kde údajne , bowling je najpopulárnejší šport .
Úvahy

Satoru Iwata a Nintendo tiež nemali zabudnúť na svoje špecializované herné fanúšikov , čím sa s názvom priamo od Nintenda alebo prostredníctvom iných softvérových vývojárov , ktoré by apelovať na ich herné fanúšikov . Staré tituly boli re- predstavil si pre Wii a Nintendo GameCube staršie hry boli možné hrať na Wii .
Nintendo pokračuje vyvážiť tradičné hry s novými použitie pre regulátor , alebo dokonca nové radiče úplne. Wii Mario Kart umiestni Wii Remote a kolesá v tvare držiaka regulátora riadenia a dovolil hráčom “ drive “ voz , ako by sa jednalo o skutočný automobil . Nintendo Fit využíva platformu bilancie detekcie viesť hráčov prostredníctvom rôznych cvičení jogy . Wii “ Zapper “ je držiteľom regulátor pištole v tvare , ktorý pojme Wii diaľkový ovládač a je to “ Nunchuck “ príslušenstvo, aby sa hrať streľba z kuše simulátor s názvom Link kuše . Všetky tieto regulátory boli pôvodne vyvinuté Nintendo Design Laboratory v Japonsku, ale boli testované po celom svete .

Pridaj komentár