Ako si vyrobiť Elektromagnetické hračky

Elektrina je skvelý pre vytváranie pohyblivé hračky , ktoré môžete aktivovať jednoduchým stlačením tlačidla . Akonáhle ste si vybudovali svoje elektromagnet , môžete nastaviť v pohybe čokoľvek chcete ; aby dinosaura , ktorý sa otvorí tlamu , aby rev, balerína , ktorý skáče do vzduchu alebo pálkar , ktorý sa hojdá na baseball . Použitie pákového efektu a dobrý dizajn , môžete si urobiť silný pohyb iz pomerne slabé electromagnet.Things budete potrebovať
Veľkosť D magnet
4stopový smaltovaný medený drôt Stránka 4 – palcový klinec
nôž
lepiaca páska
Iron podložka
ceruzka
sololitu
Jigsaw
Skrutky
Vyvŕtajte klipart Skrutkovač klipart slamku
akrylovými farbami
štetec

Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Obaľte smaltovaný drôt tesne okolo nechtu , takže šesť centimetrov voľného drôtu na každom konci . Škrípanie skloviny z posledného palca na každom konci drôtu s nožom . Držte jeden koniec drôtu k jednej z elektród na batériu a nechať druhý zadarmo .
2

Nakreslite design pre vaše hračky na sololitu . Nakreslite samostatný kus na pohyblivé časti vášho hračky . Napríklad , ak chcete , aby sa pirátom , ktorý sa hojdá šabľu , potom sa rameno samostatne . Pohyblivá časť sa otočiť opora bodu ; v tomto príklade , opora je pirátovým rameno .
3

Build trojrozmerného modelu pomocou drážkovanie časti sú navzájom kolmé . Nakreslite rôzne sekcie , ak chcete postaviť takto a čerpať otvory na každom , kde kusy sa zmestí dohromady .
4

Cut tvary s puzzle . Rez sloty a skúste spojením jednotlivých dielov , aby sa ubezpečil , že hodí . Vyvŕtajte cez sololitu v mieste , kde chcete pohyblivú časť na čape . Uistite sa diera nepatrne širšie ako skrutky , ktoré budete používať .
5

Umiestnite skrutku do otvoru a zaskrutkujte špičku do pohyblivej časti . Pohyblivá časť sa bude otáčať okolo tohto podperou bodu . Súčasťou hračky , ktorú chcete presunúť , ako pirátske šable , bude na jednej strane opory . Nechajte aspoň centimeter časti na druhej strane podperným bodom .
6

Páska slamku do sekcie palca dlhé pohyblivé časti . Použitie slamy predĺžiť pohybujúce sa časti . Páska na kovovú podložku na konci slamy . Pozrite sa , kde bilanciou časť a nakloňte slamu do vyrovnáva na správnom mieste .
7

Páska klinec do hlavnej časti dosky , palec alebo tak od podložky . Dotknite sa voľný koniec drôtu na elektródy batérie pre dokončenie okruhu a vytvoriť elektromagnet . To bude ťahať podložku smerom k nechtu a aby sa pohyblivá časť hojdačka . Odstráňte drôt , aby sa pohyblivá časť švihu späť na svoje miesto . Kliknite na drôt na batériu , aby sa pohyb trhnutie .
8

Maľovanie na sololitu na opačnej strane od miesta , kde ste nahrával na klinec . Maľovanie ho pripomínať design ste vybrali . Farba jednou farbou naraz . Nechajte lak zaschnúť pred prepnutím na inú farbu , alebo to bude fungovať .

Pridaj komentár