Ako sa stavia Sprievodca znak pre tretie vydanie Dungeons and Dragons

Sprievodcovia sú najvšestrannejšie znaky v Dungeons and Dragons hry , a keď začnú skôr slabo , môžu potenciálne predstavovať najsilnejší triede k dispozícii v hre . Pri vytváraní nového Sprievodca postavu , starostlivo zvážiť cestu , ktorú chcete , aby sa v priebehu campaign.Things budete potrebovať
príručky Hráča
Dice
papier
ceruzka

Zobraziť ďalšie inštrukcie
1

predstaviť koncept pre váš sprievodca charakteru . Ste väčší záujem o budovaní mladého , honosné a sympatický sprievodca , ktorý vrhá ohnivé gule a blesky , alebo snáď učený starý mudrc vhodnejšie pre veštiť budúcnosť a identifikovať magické predmety ?
2

Poraďte sa so svojím Dungeon Master , či on alebo ona má nejaké zvláštne domáce pravidlá alebo obmedzenia , mali by ste mať na pamäti pri vytváraní postavy .
3

Roll šesť základných štatistík svojho nového sprievodcu . Váš Dungeon Master môže mať tiež osobitné pravidlá o tom , ako sa vrátiť týchto štatistík , tak sa určite opýtajte dopredu . Kúzlo liatie schopnosť Sprievodca je viazaná na jeho inteligenčný skóre , takže umiestnite najväčšiu úlohu v tomto stat , potom zvážiť koncepciu znaku , keď sa umiestnenie zostávajúcich päť skóre . Ak chcete multi – triedy ako bojovník , možno budete chcieť , aby vysoké skóre v pevnosti . Ak je váš koncept je pre vodcu strany s rýchlym vtipom a ľstivým jazykom , vaše vyššie rolí môže byť lepšie umiestnený v charisma či múdrosti štatistiky .
4

vziať do úvahy všetky rasovej úpravy štatistické , ktoré je potrebné ktoré majú byť vykonané . Half – orc je zvyčajne zlá voľba pre sprievodcu, pretože všetky pol – orkov odpočítať dva body z ich inteligencia skóre – aj keď to môže byť vyrovnaná s neobvykle vysokým valca , alebo s ohľadom na ďalší bod , ktoré môžu byť pridané do štatistika za každé štyri úrovne postavu zisky .
5

Rozhodnite , či váš nový sprievodca bude všeobecne kúzlo , koliesko alebo špecialista . Sprievodca si môžu vybrať špecializovať v jednej konkrétnej škole mágie , keď opustili schopnosť zosiela kúzla z inej školy . Zvážte túto možnosť veľmi starostlivo . Aj keď sa to môže zdať ako dobrý nápad , aby získali ďalšie vyvolanie kúzla , ktoré sa zaoberajú veľké množstvo škôd , prekážka neschopnosti odovzdať zaklínanie kúzla sa môže stať vážnou prekážkou v priebehu kampane .
6

Zvážte získanie oboznámení pre vášho sprievodcu . Získanie zviera známe požičiava mnoho výhod , ale prípadné následky môžu byť katastrofálne . Zoznámiť je dobré pre skauting mimo miesta, kde kúzelník sám môže byť schopný ísť , alebo prináša dotyk útoku kúzla menom sprievodcovi . Ale ak by mal byť zabitý oboznámení , Sprievodca bude natrvalo stratiť skúsenostné body a byť schopný získavať nové zoznámiť na celý rok . Rôzne zvieratá dávajú rôzne výhody sprievodcovi . Ropucha zoznámiť dáva sprievodcovi ďalšie dva body ústavy , zatiaľ čo sova zlepšuje schopnosť Sprievodca k Skulk asi v tajnosti tým , že zvýši “ pohybovať ticho “ zručnosti .
7

Vybrať zručnosti a výkony pre sprievodcu, ktoré sú vhodné pre svet kampane a že fit s vašej postavy konceptu . Vyberte si vedomosti a zručnosti Spellcraft pre postavu , ktorá sa bude dobre čítať a je schopný vyvolať významné skutočnosti v pravý čas . Zručnosti, ako sú pohybujúce sa ticho alebo skrytie by bolo vhodnejšie pre zaludny , šibalským sprievodcovi . Sprievodcu, ktorý má fyzické schopnosti , rovnako ako kniha chytrosti by si vybral pevnosť založená zručnosti , ako lezenie , plávanie alebo jazdu na koni .
8

Zvoľte začína kúzla pisár na čarodejníka knihe kúziel . Sprievodca je najväčšou výhodou je jeho univerzálnosť v čarovaní , tak vyberať z mnohých rôznych kúziel , ktoré by mohli byť použité v rôznych situáciách . Kúzlo “ magic missile “ je ideálny pre nepriateľské stretnutie so skupinou zlobra , ale nepomáha vôbec na pomoc stranu v prechode širokú priepasť , keď je most cez neho bolo zničené .
9

Pridať dotvára zhmotniť svoje sprievodca výberom jej zarovnanie , božstvo patróna a osobnosť . Rovnako ako akýkoľvek iný znak , kúzelník je pravdepodobné , že bude sebecký a zlý ako čestný a dobrý . Pridať vtipy alebo nedostatky na postave , aby ju odlíšil od ostatných , ako je koktanie , problém s hazardom alebo vodičského potrebe pomoci ľuďom v núdzi , aj keď pritom môže byť nebezpečné .

Pridaj komentár