Ako spustiť nízku úroveň Dungeons and Dragons kampaň

Štruktúra základnú úroveň slávneho ceruzku a papier hra na hrdinov Dungeons and Dragons je rozdelený do štyroch vzostupných úrovní , ktoré začínajú s nízkou úrovňou . Vaša kampaň je považovaná za “ low level “ , ak vaše postavy sú medzi 1. a 5. úroveň skúseností . Tieto skoré úrovne môže byť najzábavnejšie , pretože majú znaky vo vážnom nebezpečenstve častejšie a robiť budete mať starostlivo sledovať vaše resources.Things budete potrebovať
Dungeons and Dragons rulebooks
kocky
znakov listy
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

rastlinných semien konečné zameranie kampane . Urobte to čo najskôr , tým , že hráči sa zaoberajú situáciou , ktoré sú mierne týkajúcich sa hlavný dej , ale nie sú príliš ťažké pre postavy na nízkej úrovni . Môžete hodiť na rady o tom , kde sa kampaň bude bez rozdávanie celú show tým , že znaky dostala do konfliktu ľudí , ktorí pracujú pre hlavný protivník , alebo s nimi vysporiadať sa s následkami nejakého sprisahania nevyspytateľný protivník už do pohybu .
2

Dajte znaky veľa príležitostí k odpočinku medzi záchvatmi boja a mať čas plánovať budúce stretnutie . Pamätajte si , že znaky low – level má len veľmi málo zdrojov , ktoré majú k dispozícii a sú oveľa väčšia pravdepodobnosť , že zomrú v boji , ak nemajú dostatok času na uzdravenie alebo pripraviť nové kúzla .
3

vynúti svojich hráčov , aby starostlivo do úvahy zdroje ich postavy za všetkých okolností . Pretože ich postavy pravdepodobne veľmi málo bohatstva a žiadnu schopnosť vytvárať svoje vlastné zariadenia , by mali bojovať s jednoduchými vecami , ako je udržanie ich tulec plný šípov alebo budú môcť dovoliť dobré jedlo v hostinci na konci dňa . < Br > Stránka 4

Uistite sa znaky tvrdo pracovať za pár drobných magických predmetov , ktoré sa získavajú v raných fázach hry . Vaši hráči ocenia svoj ​​poklad oveľa viac , ak by musel naozaj ísť von ich spôsobe , ako ho získať . Odmena je pre použitie hlavami a vzhľadom k tomu veci ako bojové taktiky a použitie v teréne vo svoj prospech .
5

mať znaky zvládnuť problémy , ktoré sú len menšieho záujmu vo veľkom schéme vecí , ako je napríklad pomáha malá dedina vyriešiť vraždu , alebo problémy , ktoré sú veľké obavy , ale len malej skupiny ľudí , ako je zabitie vodcu ork hordy skôr , než on môže zhromaždiť svojich vojakov , aby napadnúť dedinu .
6

Majte na pamäti , druh non – charaktery hráčov , že strana by mala byť spĺňajúcich sa . Pár vzdutie ťuťkovia , ktorým sa podarilo dostať svoje ruky na pár mečov a píše knihy by mať žiadny dôvod prijímať úlohy od kráľov a rytierov . Zaviesť znaky na strane , ktorá sa stane dôležité kontakty neskôr , alebo ktorí im môžu pomôcť s problémami , ktoré nemožno vyriešiť samy o sebe , ako je napríklad sprievodcov , ktorí môžu identifikovať položky , alebo lupič , ktorý má kontakty v miestnom cechu zlodejov . < Br >
7

Zvážte umiestnenie včasnej fázy kampane v úplne mestskom prostredí , kde postavy majú prežiť spoločenské stretnutie pomocou svoje zmysly alebo nepoctivé charaktery môžu získať skúsenosti vyberanie zámky a odzbrojujúci pasce . Mestské stretnutie umožní účastníkom , aby ich cestu k vyššej úrovni , bez toho aby sa museli starať o získanie zabití monštrá v dungeonu , pretože z niekoľkých nešťastných roliach .

Pridaj komentár