Ako vytvoriť RTS hru

A real – time stratégia hra , alebo RTS hra , je počítač alebo videohra , ktorá stavia hráča do velenia virtuálnej armády , ktorá musí bojovať proti iným armádam . Ako veliteľ , musí hráč zhromažďovať zdroje , rozhodne zvláštne jednotky , ktoré chce vo svojej armády a viesť tie jednotky v útoku a obranných manévrov splniť požiadavky na víťazstvo v hre . Projektovanie hru RTS prináša špecifické výzvy pre herný dizajnér . Pokyny dovolená 1

Stiahnite si herný konštrukcii motora . To je program , ktorý poskytuje potrebný rámec pre rozvoj o hre RTS . Stratagus a Orts sú zadarmo RTS motory .
2

Napíš herné zápletku a späť príbeh . Dajte svojmu hru špecifické nastavenia , ako je napríklad stredoveku , súčasnosť , post – apokalyptickej doby alebo vzdialenej budúcnosti . Vytvoriť viac frakcie pre hru a popísať situáciu konfliktu , ktorý medzi nimi existuje .
3

Vytvorte herné jednotky . Urobte si rad jednotiek , ktoré spĺňajú rôzne kapacity v hrateľnosti a boji , ako je stavebníctvo , opravy , prieskum , ľahké boje , ťažké boje , útočiť , útočiť , leteckú podporu , anti – lietadla a superzbraně . Priradenie náklady týchto jednotiek podľa ich užitočnosti . Každá hra RTS má nejaký zdroj alebo menu, ktorá určuje schopnosť prehrávača k vytvoreniu nových jednotiek ; rozhodnúť , koľko z tohto zdroja , alebo mene hráč musí vynaložiť pre každý typ jednotky . Vytvorte si svoj ​​jednotiek takým spôsobom , že všetky jednotky určitého frakcie majú vizuálnej podobnosti .
4

Vytvorte budovy . Stanoviť konkrétne úlohy pre jednotlivé budovy , ako sú kusovú výrobu a výskum .
5

Vytvoriť technická strom . Vyložiť všetky technológie , jednotky a budovy , ktoré každá frakcia môžu vytvoriť takým spôsobom , že sa vyspelejších k dispozícii len po hráči urobili potrebné konštrukcie a výskumné budovy k nim .
6

Spustiť hru testy na prostý mape . Zacvičte si všetky chyby , ktoré sa vyskytujú v hrateľnosti .
7

Vytvorte hernej mapy . Skontrolujte , terény , ktoré napádajú hráčov v rôznymi spôsobmi . Vytvorte niektoré , ktoré sú symetrické “ huby “ , ktoré dávajú rovnaké východiskové situácie pre všetkých hráčov . Vytvorte ďalšie , ktoré dávajú asymetrické východiskovej pozície , prípadne s viacerými hráčmi na jednej strane bitky , ako na druhej strane .
8

Vytvorte single – player kampane . Urobte si reťazec máp , ktoré , namiesto zamestnávanie všeobecnú umelú inteligenciu , majú špecifické situácie , ktoré hráč musí čeliť , v ktorom jej odporcovia počítače majú špecifické úlohy vykonávať . Napríklad , niektoré mapy kampaň môže mať posily v boji v určitých bodoch v čase. Miesto spúšťa na mape , ktoré spôsobujú udalosti dochádza , keď hráč prejde na určitých miestach alebo dosiahne určitých cieľov .

Pridaj komentár