Šiestej triedy Hry Použitie Uhlomery

Učenie hrou je spoločná stratégia používajú deti , ich rodičia , opatrovatelia a pedagógmi . Použitie tejto stratégie na geometriu získal podporu s matematikou pedagogického výskumu Dina a Pierre van Heile . Podľa ich predstáv , “ Pre deti , geometria začína s hrou . “ Pomocou hry pomáha šiestej zrovnávača pochopiť a používať uhlomery . Učebňa Hry

pre školské uhlomer hry , učiteľ odkazuje na veľký uhlomer , aby všetci študenti môžu zobraziť čísla . Deti môžu pomôcť pripraviť tým , že príliš veľké uhlomer a označovanie stupňov . Učiteľ a študenti vytvárať rôzne uhly alebo trojuholníky z farieb štvrťky a označenie stupňov na zadnej strane papiera . Tieto dokumenty sú potom umiestnené v krabici . Šiesty zrovnávače môžu pracovať samostatne , vo dvojiciach , v malých skupinách alebo vo dvoch veľkých skupín . S veľkou uhlomeru zobrazenej učiteľ alebo študenti zatvorte oči a vyberte papier a podržte ju . Ostatní študenti predpokladajú stupňov vybraného uhla . Ak chcete skontrolovať meranie , učiteľ alebo študent potom drží papier na veľké uhlomeru . Študenti sa striedajú hádať stupňov , kým nebudú vybraté všetky papiere .
Online hry

Šesták možno použiť a precvičiť svoje znalosti s on – line hrami uhlomeru . Niektoré hry , ako je napríklad “ Uhol činnosti “ ukazuje uhlomer , farebný uhol a otázku pre študentov diskutovať . “ Alien Angles “ dáva v rýchlom tempe príležitosť pre šiestej zrovnávače precvičiť svoje zručnosti pri odhade uhlové stupňa . “ Pozerám sa hviezda “ ukazuje uhlomer a ďalekohľad ukázal do priestoru . Deti odhadnúť uhol , ktorý ďalekohľad potrebuje sa pohybovať , aby vidieť planétu .
Umenie Hry

Zlúčenie umenia s uhlomery pomáha šiestej zrovnávača rozšíriť ich pochopenie úlohy geometria hrá pri vytváraní architektúry a umeleckých diel . Jedna hra je poskytnúť študentom umeleckých učebniciach dejepisu alebo on – line zdrojov . Študenti udržať svoje uhlomery po ruke , vedľa notebooku či kúsky papiera . Práca v malých skupinách , pároch alebo jednotlivo , študenti prezrieť umeleckých kníh a robiť si poznámky z polmesiaca alebo kruhu tvarov , ktoré nájdu v obrazoch a budovách . Študenti potom zapíšte názov diela alebo budovy , umelec alebo architekt , dátum , miesto a číslo stránky v knihe . Cieľom je nájsť päť príkladov a potom prezentovať triede . Niektoré architektonické príklady zahŕňajú rímske Koloseum , románske oblúky a loďami gotických katedrál . Obrazy sú Renaissance Fra Angelico je “ Zvestovanie “ , Raphael Sanzio je “ School of Athens “ a Leonardo da Vinci náčrtok ľudských proporcií týkajúce sa kruhu .
Domov hry

Domov hry pomáhajú šiestej zrovnávača platí to , čo sa naučili o uhlomery vo svojich vlastných domovoch . Deti chodia okolo svojich domovov s ich notebookmi , papier , perá alebo ceruzky . Robia poznámky uhlov , polmesiac alebo kruh tvary nájdu a umiestnenie . V kuchyni je dobré miesto , kde začať , ponúkať okrúhle taniere , hodiny a miešacej misy . Kus torty alebo koláče ponúka meranie príležitosti . Deti tiež môžu robiť poznámky o položky, ktoré by mali tvoriť polmesiac alebo kruh , ale nie . Defláciu futbalovú loptu alebo defekt možno pokladať za nonexamples . Deti sa môžu všimnúť tabuľku , ktorá skaly , meria položku a vedomie , že noha stola nie je 90 stupňov . Cieľom je nájsť 10 položiek , ktoré ukazujú , uhol , polmesiac alebo tvar kruhu a päť vecí , ktoré musia byť v súlade , ale nie .

Pridaj komentár