Zábavné Sand hry

Ako rodičia , chceme , aby naše deti to najlepšie, čo môže poskytnúť . Často sme kupovať drahé interaktívne hračky zachytiť a osvietiť ich myseľ . Pravdou je , že nemáte robiť veľké, high – tech nákupy pozitívne zapojiť do vzdelávacej alebo zábavné aktivity . Piesok je prírodný prvok a , v mnohých prípadoch zadarmo hrať s ; Avšak, tam je viac piesku sranda než kopanie dier a stavebné zámky . Sandathon Long Jump

Zhromaždite deti spoločne súťažiť v Sandathon Long Jump . Začnite tým , že každému dieťaťu palicu označiť jej skok s . Deti môžu napísať svoje mená na palice s značkovaciu látku alebo farbivo im akýmkoľvek spôsobom . Ďalej použite klacek nakresliť čiaru v piesku , že je východiskovým bodom . Pešo asi 10 yardov dopredu a nakreslite ďalšiu čiaru v piesku , že je skákanie bod . Každé dieťa začína v počiatočnom bode a beží tak rýchlo , ako môžete ku skoku miesta, kde sa skáče , ako ďaleko , ako len môže . Môžu využiť svoje palice na označenie , kde ich nohy krajine . Dieťa , ktoré skočí najďalej , bez pádu , vyhráva .
Doprajte Hľadať

Ďalšia hra pre zábavu na piesku zahŕňa malú prípravu . K domu pochúťkach pre tímy používajú dve plastové , uzatvárateľné nádoby . Bury kontajnery zvlášť v piesku a označte každé miesto s malým X. Nájsť východisko pre hru niekde ďaleko od X značiek . Teraz počítať svoje kroky , ako budete chodiť do pamiatok po okolí . Ak nie sú žiadne orientačné body , je vytvoriť tým , že kreslí viac X v piesku . Zapíšte smermi a počet krokov, aby sa do každého usmerňovacieho a vytvoriť diagram , ktorý podrobne spôsob , akým sa na jeden z konečných X rokov . Teraz opakovať všetky tieto kroky na inom diagramu do druhého X tak dva tímy môžu hrať . Rozbiť deti sa do tímov a dať každý tím mapy do svojej konečnej X. Prvý tím , ktorý dosiahne svoje X víťazstvo, ale oba tímy dostať darčeky, ktoré nájdete .
Písek Maze

Urobte si obrie bludisko z piesku pre každého putovať . Pomocou palicu , určiť východiskový bod , a napíšte “ Spustiť “ . Potom pick koncový bod a písať “ Dokončiť “ . Teraz použite páku k tomu jeden riadok od začiatku až do konca, ale aby vedenie idú všetci po okolí , pričom ľavé zákruty a hneď otočí pred tým , než dosiahne svoj cieľ . Potom nakreslite ďalšie čiary od začiatku do konca, a čiary, ktoré idú z jednej linky na druhú a prechádzajú tieto riadky s prekážkami , ako sú palice , mušle alebo kamene . Každý hráč musí robiť svoju cestu od začiatku až do konca , bez toho aby dosiahol bariéru .

Pridaj komentár