Battlefield : Bad Company 2 & DirectX 9 V porovnaní s DirectX 10

“ Battlefield : Bad Company 2 , “ first – person strieľačka vydaná na PC v roku 2010 , podporuje tri formy DirectX : . DirectX 9 , 10 a 11 Vedieť , čo každá verzia DirectX môže robiť a ako sa “ Bad Company 2 “ používa to vám môže pomôcť urobiť rozhodnutie na verziu , ktorú chcete používať v hre : DirectX 9 alebo DirectX 10 “ Battlefield : Bad Company 2 “ .

“ Battlefield : Bad Company 2 “ používa proprietárne Frostbite 1.5 engine , vytvorený vývojárov DICE . Čo oddeľuje tento motor od ostatných je to , že umožňuje full – stupnice destructibility . To nie je nezvyčajné , že vidí celé budovy znížená na obyčajné trosiek a popola v priebehu viacerých hráčov zápasu . Frostbite 1.5 podporuje predovšetkým DirectX 9 a 10 ; zatiaľ čo DirectX 11 podpora je zahrnutá v cene , to je základná a neberie plne využiť všetkého , čo DX11 má ponúknuť .
DirectX 9

DirectX je grafická API vytvorené Microsoft , ktorý sa nachádza takmer na každom PC hernej verzii . V čase vydania , je v súčasnej dobe 11 verzie DirectX . DirectX 9 , povolený v roku 2002 , bol štandard , ktorý veľa videohier 2002-2006 použiť . Dokonca aj potom, čo DirectX 10 bol prepustený , mnoho vývojárov a hráčov zostal s DX9 vďaka svojej stabilite a skutočnosť , že bol plne podporovaný v systéme Windows XP a veľký počet vodičov .
DirectX 10

DirectX 10 , ktoré vyšlo v roku 2006 , dal vývojárom ešte viac možností s tým , ako k tomu grafiku . Väčšina zmien boli vykonané na tiene a osvetlenie ; z tohto dôvodu , silnejší počítač je potrebné na spustenie DX10 hry , na rozdiel od DX 9. Okrem toho , DX10 je k dispozícii len pre počítače so systémom Windows Vista a vyšší . ; hráči , ktorí používajú systém Windows XP sa automaticky vrátil dole na DirectX 9.0c každom použití DX10 .
Rozdiel v DX9 a DX10 v “ Bad Company 2 “

z hlavné rozdiely v použití DX10 s “ Bad Company 2 “ je to , že použitie HBAO , Horizon na báze Okolité oklúzie , sa používa v priebehu hry . HBAO vytvára to , čo sa nazýva “ mäkšie tieň “ ; tieň , ktorý je viac podobný tomu , čo by ste vidieť v reálnom živote . Okrem lepšej kvality tieňov , viac tiene sú používané – DX9 nefiguruje tiene na objekty v diaľke , zatiaľ čo DX10 robí . Svetelné efekty , ako je napríklad na základe obsadenie preč od horáka , sú tiež realistickejšie pri použití DX10 . Celkovo možno povedať , že rozdiely sú kozmetické , ale DX10 vytvára realistickejší , život – ako atmosféru v hre .
Zmena z DX9 na DX10

Pri prvom spustení “ Bad Company 2 , “ Hra sa automaticky detekuje hardvér vášho počítača a priradí verziu DirectX pre vás na použitie . To môžete zmeniť úpravou Settings.ini súbor v “ MyDocuments \\ BFBC2 “ zložka . Vedľa riadku “ DxVersion “ je číslo , ktoré zodpovedá nastavenie vášho DirectX : 9 , 10 , 11 alebo auto , čo je miesto , kde hra rozhodne , ktorá verzia rozhrania DirectX použiť . Ak chcete zmeniť nastavenie DirectX , jednoducho zmeňte číslo vedľa “ DxVersion “ . vstup : 9 pre DirectX 9 , 10 pre DirectX10 a 11 pre DirectX 11. Uložte súbor a začatie “ Bad Company 2 “ ; hra teraz využíva DirectX nastavenie zadaný .

Pridaj komentár