Ako hrať doskové hry Go

Go je strategická ázijská dosková hra , ktorá vznikla v Číne pred prinajmenšom 4000 rokmi . To je obdivovaný pre svoju strategickú hĺbku a relatívne jednoduchými pravidlami hráči po celom svete , hoci to zostane najviac populárne v krajinách , v Číne , Kórei a Japonsku . Pokyny dovolená 1

Začnite s prázdnou palubu .
2

Nechajte čierny hráč ísť ako prvý . Čierna je vždy na prvé otočenie v hre . Čierny môže byť stanovená akýmkoľvek náhodným spôsobom , ale bežný spôsob výberu sa nazýva “ nigiri . “ Jeden hráč si vezme hrsť kameňov v dlani . Súper než miestach buď jeden alebo dva kamene na palube označujú buď párne alebo nepárne . Hráč držiaci hrsť kameňov počíta kamene zistiť , či číslo je párne alebo nepárne . Ak druhý hráč uhádol aj , a tam sú aj kamene , potom hráč s hŕstkou hrá čierna . V opačnom prípade , keď hrá biely . Prípadne , ak je jeden hráč je známe, že je slabší hráč , môže mu byť daná handicap a povolené automatické prehrávanie čierne .
3

Alternatívne Vkladanie kamene na prázdnych križovatkách na palube . Kamene sú zachytené , ak sú všetky lokácie priamo priľahlé k tomu sú obsadené proti kamene a víťaz na konci hry je hráč , ktorý ovláda alebo je obklopený najväčšie územie . Týmto spôsobom , hra sa strieda , s každým hráčom stavebných múrom kameňov obklopiť kamene na protihráča .
4

Skontrolujte , k odstráneniu prekážok brániacich pohybu . Iba jedno pravidlo môže zabrániť kameň zo sú umiestnené v danej lokalite . Kameň môže byť umiestnený takým spôsobom , že spôsobuje , že doska duplikovať presne rovnaké rozloženie ako v predchádzajúcom kole . To je zabrániť nekonečnej slučky zachytí , ktoré by inak bolo možné.
5

Vyriešiť zachytí . Kedykoľvek je pohyb robil to spôsobuje kamene , ktoré majú byť obklopený , musí byť vyriešené zachytí . Po prvé , žiadne kamene na opačnej strane hráča , ktorý sa práve presťahoval , ktoré sú úplne obklopené nepriateľskými kamene alebo sú obklopené úplne nepriateľskými kamene a okraje dosky sú odstránené . Ďalej , nejaké kamene , ktoré patria k hráčovi , ktorý práve presťahoval , ktoré sú obklopené nepriateľskými kamene sú odstránené . Toto je známe ako “ self – zachytenie . “
Celé bloky kameňov môžu byť odstránené na jednu otáčku . Napríklad , ak má biely blok tucet kameňov , a potom sa celý blok je obklopený čiernymi kameňmi sa bez ďalších priestoroch vo vnútri steny , potom sa celý blok biele kamene boli zachytené , a musia byť odstránené z hracej dosky . < Br > Praha 6

Ukončiť hru . Hráč môže zložiť svoj ​​ťah kedykoľvek v priebehu hry . Keď sa obaja hráči prešiel striedajú , jeden hneď po druhej , hra končí . Víťazom sa stáva hráč , ktorý ovláda väčšinu územia , a to buď v križovatkách , ktoré obsahujú kameň svoje vlastné farby , alebo v križovatkách , obklopené kamene svoje vlastné farby .

Pridaj komentár