Ako vytvoriť Wolfa RPG SIM

Vlci sú najväčšie členmi rodiny zvierat , ktorá zahŕňa domácnosti psa . Napriek ich zmenšenej čísel v Spojených štátoch , oni udrží zvláštne miesto v kultúrach rôznych ľudí , ktorí obývajú zem . Tieto záhadné očné zuby sú synonymom divokej strane prírody a slobodného ducha na púšť . Vzhľadom na zameranie simulačného role hrať hru , vlci robiť zaujímavé predmety – stále na pokraji hladovania a vyhynutia – zatiaľ bojuje o prežitie proti fantastické presile . Pre tých , ktorí sú ochotní riešiť problém , vytvoriť takú hru môže byť obohacujúce endeavor.Things budete potrebovať Referencie obrázky a videá z vlkov Referencie obrázky a videá lesných zvierat
online zdroj wolf Fakty Referencie mapy klipart Adobe Photoshop
Microsoft Word
RPG Maker VX softvér
Zobraziť viac Inštrukcie Satelitné snímky Príprava
1

Zbierať odkaz obrázky vlkov a dravých zvierat a uložiť ich na vašom počítači . Urobíte najlepšie vytvoriť zvláštnu zložku týchto obrázkov .
2

Vložte Adobe Photoshop a načítať “ tvár tiles.png “ súbor z adresára RPGMaker VX ( čo je 384×192 pixelov . ) To bude šablóna pre vaše “ tváre “ znakové obrázky , ktoré reprezentujú vaše vlčie rôzne citové stavy . Špecifický tón zelenej farby pozadia sa používa pre transparentnosť .
3

crop a scale niekoľko vlk obrázky na 96×96 pixelov a vložte ich do PNG súboru vedľa seba .. Môžete použiť až osem snímok celkom vyplniť šablónu . Vyberte obrázky , ktoré ukazujú výrazný vlčí výraz tváre – napr strach , agresívne , zvedavé alebo pasívne . Ak chcete mať priehľadné pozadie , vyplniť priestor sa zelenou farbou pozadia z šablóny .
4

Uložte súbor ako “ vlčí tvár tile.png “ a presunúť ho do adresára RPGMaker VX .
5

Načítať súbor character.png z adresára RPGMaker VX . To by malo byť 384×256 pixelov . To sa stane vzorom pre animácie na vlka a ďalších zvierat by sa mohlo stretnúť počas hry .
6

Vytvorte animáciu snímok obrazy vlka pohybujúce sa v každej zo svetových strán ( vaša animácia je len tri rámy , tak , aby boli čo bezšvíkové v prechode , ako je to možné ) . Snímky musia byť 32×32 pixelov . Použite referenčnú vlčí videa vytvoriť mierne uveriteľné obrázky . Vložiť každú snímku do referenčného snímku , pomocou znakovej obrázky ako vodítko pre umiestnenie .
7

Vytvorte snímky animácie pre každý postoj , ktorý si prajete vlk , aby bolo možné prijať , ako je skrčená , beh alebo skákať . Rovnaký postup opakujte pre každé zviera , ktoré chcete na vlka , aby sa na love alebo v prípade , ako sú medvede , jelene a králikov .
8

Uložte súbor ako “ wolfcharacter.png “ alebo “ wolfprey.png “ alebo “ wolfencounters.png “ podľa potreby a presunúť súbory do adresára RPGMaker VX .
Vytvorte znaky
9

Otvorte nový Microsoft Excel a vytvoriť viac stĺpcov . Označte každý sa dôležitých štatistík pre vašu hru a meno tvora . Napríklad , môžete mať stĺpec označený “ Prey “ a ďalšie tzv “ Camouflage “ “ Evasion , “ “ Hlad , “ “ Zdravie “ “ Hmotnosť “ a “ Speed ​​“ .
10

Zostavte databáze vhodných hodnôt porovnaním skutočnej štatistiky svet na vlka či iné zviera a pomocou vlka ako základ pre všetky porovnania . Skôr než sa snažiť prísť s metrikou na vlastnú päsť , skutočné hodnoty , ako je hmotnosť v librách a rýchlosť v míľach za hodinu , kde je to možné . U hodnôt , ako je “ úniku “ , určiť relatívnu šancu na zvierati vyhnúť sa vlka , ako je napríklad 80 percent u väčšiny drobných cicavcov , pretože iba jeden z piatich , ako vlk loví zvyčajne uspeje . Niektoré štatistiky , ako je hlad , sa mení s časom a frekvencie kŕmenia .
11

Prevod databázy do databázy RPGMaker VX vytvorením stvorenia pre každú položku v zozname . Priradenie štatistiky na stvorenie , ktoré zodpovedajú údajmi v databáze .
12

vytváraní položiek pre každú bytosť počas svojho života a smrti , k poklesu . Pre väčšinu , by to malo zahŕňať odpadmi , mäso , kosti a nepožívateľné bitov . Pridať tieto položky tvora základné zásob . Pre lepšie vytvoriť zážitok vlk , vytvoriť “ vône značky “ položka , ktorá tvorovia pokles v náhodných intervaloch počas svojej každodennej činnosti , a “ identifikovať vôňa zručnosť “ ktorý umožňuje vlk naučiť vône rôznych tvorov a sledovať je cez región .
13

Priradenie grafických obrazov na tvory , ktoré ste vytvorili .
Vytvoriť svet
14

Vyberte vhodnú svet dlaždice sada pre vašej mape . Pre väčšinu vlkmi , budete chcieť použiť lesný dlaždice sada reprezentovať ich biotopy , aj keď niektorí žijú v púštnych pláňach , alebo dokonca semi – mestskom prostredí .
15

Farba mapa sveta pomocou svetovej dlaždice založené na mape reálnych funkcií . Nezabudnite , že mnoho vlci migrujú až 100 míľ , takže mapa by mala obsahovať veľký región reprezentovať vhodnou poľovnícke oblasti . Uistite sa , že sú regióny s vodou a vhodným rastlinného života poskytovať priestor pre lov .
16

Vytvor submaps v rámci regiónov ( spojené “ položiek dverí “ ) predstavujú viac detailný pohľad na oblastí osobitného záujmu na vlka alebo jeho príbeh . Títo môžu siahať od loveckých oblastí na živnou pôdou alebo dokonca miesta spoločenského významu na vlka , ako útesu strane vista . Ak simulácia vlk zahŕňa mestskú oblasť , pridajte jedlo na niekoľko popolníc predstavujú zdroj , ktorý niektorí vlci používajú na doplnenie ich stravy .
17

Vytvorte dejové udalosti , ktoré sú spúšťané rôznymi in – game stavy . Keď vlčí hlad dosiahne určitú hranicu , môžete vyvolať “ nutkanie k lovu “ event . Vytvorte časovač v hre a používať ho pre spustenie sociálne a párenie udalosti , alebo dokonca zmeniť frekvenciu výskytu určitej koristi a dravca .
18

Otestujte často hru , kým nebudete spokojní s celkovou vyzerať a cítiť sa o simuláciu . Môžete pridať hudbu a zvukové efekty ( napr. vlčie vytie či vrčanie ) na dokončovacie dotyk .

Pridaj komentár