Motorové bicykle hry

Ako technológie za nimi sa vyvinula , tak taky motorka závodné hry . Originálne motorky hry sú v podstate hry , ktoré posúvať zo strany na stranu , a to spôsobom , ktorý využil mierne upravenú verziu strana – rolovanie dobrodružstvo videohry kódu . Ako technológia povolená pre ďalšiu manipuláciu sprite , a neskôr 3 – D polygonálne modelovanie pretekára a samozrejme motorka video hry sa vyvinul do realistický herný zážitok . 8 – Bit Era – Posúvanie generácie

8 – bitové éry videohier bola ovládaná Nintendo Entertainment System , s Sega zvládne systém je vzdialené druhé miesto v oblasti predaja na väčšine trhov . Motorka závodné hry tohto obdobia všetkých predstavoval bicykli rolovanie pozdĺž vodorovnej alebo zvislej rovine , bez sprite škálovanie , pretože technológia éry neumožňovala hĺbky vnímanie , a ako taký , tieto hry ani sprostredkovať skutočný zmysel rýchlosť . Ochranná známka hry éry boli Nintendo Excitebike a Sega Enduro Racer
16 – Bit Era – . First – Person perspektíva

herný priemysel postupoval do 16 rokov – bit generácie na úsvite na začiatku 90. rokov , Sega Genesis a Super Nintendo konzoly dominuje priemysel , sa predaj je zhruba rovnomerne rozdelená . 16 – bit technológia dovolené motorky hry pokroku za hranicami púhym pohybom sprite po obrazovke a do arény sprite mierky . Sprite scaling povolené tieto motorky hry sa teraz ponúka za – the – jazdca a výhľad first – person umožňujúce hráč pocit , ako keby boli skutočne dopredu . Pocit rýchlosti bola dopravená tým , že škriatkovia vykreslí pozadí objekty sa zväčší ako jazdec dopredu . Electronic Arts Road Rash a Sega Super Hang – On bol medzi najpozoruhodnejšie hry éry
32 – Bit Era – . Polygonálne modelovanie

32 – bit éra videohier vstúpil do plného kvetu v roku 1995 so zavedením Sony PlayStation a Sega Saturn a 1996 vydaním Nintendo 64. To bola generácia 3D a polygónov , ako grafického výkonu týchto 32 – . a 64 – bitové konzola teraz povolené pre real – time vykresľovanie postáv 3 – D zložené z polygónov . Dôraz presunul do first – person pohľadu a kurzy , motorky a jazdci začínajú byť vyrobené z polygónov než škriatkov , čo umožňuje ďalšie dôrazom na hĺbke a rýchlosti . Electronic Arts Road Rash bol prepracovaný s použitím tohto polygonálne technológie , zatiaľ čo hry ako Sega Manx TT Superbike zobrazená ako polygóny naozaj mohol pohybovať závodnej žáner vpred
Rozmiestniť 32 – Bit – . Polygon Upresnenie

So zavedením Sony PlayStation2 , Microsoft Xbox a Sega Dreamcast na začiatku 2000s , polygonálne hnutie ďalej rozvíjať . Tieto stroje boli schopní poskytnúť viac polygónov za sekundu , čo umožňuje podrobnejšie vozidlá , jazdca a prostredie a umožňuje vyššiu frame – rate . Schopnosť vykresľovanie viac polygónov za sekundu , a ako sa zvýšila využiteľné rámové ceny povolené pre hry , viac sa pohybovať hladko , rovnako ako sprostredkovať rýchlejší pocit rýchlosti než predchádzajúce konzol .

Pridaj komentár