Ako sa stavia Cracked znak v GURPS

Vo stolová fantasy hra na hrdinov ( RPG ) , rozprávanie , kocky valcovanie Gamemaster má svoj osud vo svojich rukách . Ale nenechajte ho mať všetku moc . Priznaj to , či ste niekedy hrali alebo chceli hrať RPG , ktoré ste vždy chceli , aby sa hráč s nesmrteľný charakter . S trochou know – how , môžete vytvoriť Powerhouse znak pre Steve Jackson oslavuje Generic Universal Role – Playing System ( GURPS ) , charakter , ktorý môže dobyť akýkoľvek boj a pluh prostredníctvom akéhokoľvek pozemku Gamemaster môže praku na you.Things You “ budete musieť
GURPS Basic Set ( všetky edície , ale najlepšie 4. )
Akékoľvek iné GURPS knihy budete chcieť použiť
pero alebo
papier
Kalkulačka
Gamemaster a spoluhráči ceruzku

Zobraziť ďalšie inštrukcie
Začíname s atribútmi
1

Opýtajte sa GM akú hru budete hrať ( sci – fi , fantasy , atď ) a koľko charakter body môžete použiť na vytvorenie vašej postavy . GURPS znaky sú vytvorené pomocou znakových bodov — kdekoľvek z 100 bodov pre priemerné postavy do 500 bodov pre nadľudské znaky — a všetky atribúty , zručnosti a schopnosti sú nakupované s týmito bodmi .
2

Rozhodnite sa typ znaku , ktorý chcete : fyzická bojovník alebo mystik ( mág alebo psychickej ) . To sa zameria všetky vaše ostatné rozhodnutia pri tvorbe postavy .
3

Nákup atribúty vašej postavy . GURPS znaky používajú štyri základné atribúty : silu ( ktorá určuje vašu veľkosť zásob a bojové zranenia ) , obratnosť ( ktorá určuje svoje fyzické schopnosti ) , inteligencia ( ktorá určuje svoje duševné schopnosti ) a zdravie ( ktorá určuje vašu schopnosť prežiť poškodenia a udržiavať zvláštne schopnosti ako kúzla ) . Znaky v GURPS začať s 10s vo všetkých kategóriách , čo znamená normálne ľudské bytosti . Vyššia je lepšie , a zvýšiť svoje atribúty stojí 10 bodov alebo viac za každú ďalšiu úroveň .
4

Predám svoj ​​obratnosť , ak staviate bojovník , inteligencie , ak ste budovanie mystik . Zvýšte zodpovedajúci atribút do 15 rokov . Ak si môžete dovoliť , aby tak urobili , ísť ešte vyššie . Nekupujte si atribút , ktorý sa nezmestí váš typ znaku .
5

Rozhodnite sa , či chcete kúpiť svoju silu a zdravie . Toľko z herný systém je založený na inteligencii a obratnosti , že zdravie a sila sú sekundárne . Ale ak máte pocit , že musia zvýšiť svoju silu a zdravie , ktorá nie je vyššia ako 12 rokov .
Pridanie on sa Výhody
6

Vyberte si výhody vašej postavy , špeciálne schopnosti , ktoré dávajú vaša postava okraj . Hasiči musia kúpiť bojové reflexy a prah vysoký bolesti , ktoré vám umožnia brániť ľahko a vyvarovať sa vážnych sankcií v boji , ak ste niekedy niečo stalo . Mystici mali kúpiť výhod , ako je magické schopnosti a psychické sily , ktoré vám umožnia používať nadprirodzené schopnosti .
7

Zvážte aj ďalšie výhody , ako sú zbrane master ( ktorá posilní všetky vaše zbrane založené na bojové schopnosti ) , ostrostrelec (čo robí smrtiacou presnosťou so strelnými zbraňami ) , a ťažké zabiť ( čo vám dáva … no , ťažko zabiť ) .
8

Vyhnite vrátane non – bojovný výhody , ako je atraktívny vzhľad, hudobný talent a bohatstvo . Prednosti ako sú tieto dodať chuť do hry , ale nič k boju , čo je to , čo popraskané postava by mala aj naďalej zameriavať na .
Ako Slick s zručnosťami
9

Kúpte si zručnosti postavy . Hasiči musia kúpiť bojové a prežitie zručností . Mystici mali kúpiť kúzla alebo psychické schopnosti . Náklady na nákup zručnosti sa líšia v závislosti na tom , aké ťažké sú sa učiť : jednoduché ( ako bitky ) , priemer ( ako napr box ) , alebo tvrdé ( ako napr Shaolin kung – fu ) . Bez ohľadu na ťažkosti , obratnosť určuje úroveň počiatočnej fyzických schopností , zatiaľ čo vaša inteligencia určuje úroveň predvolený pre duševných schopností . Ak ste vybudovali zodpovedajúce stat môžete lacno kúpiť zručnosti na vysokej úrovni .
10

Kúpte si najdôležitejšie zručnosti na 16 rokov alebo lepšie . Ak používate svoje zručnosti v GURPS hra , vykonať kontrolu zručnosť valcovaním tri šiestich kockami . Ak hodíte na alebo pod svoje zručnosti , sa vám podarí ; ak nie, sa vám to nepodarí . Väčšinu času zručnosť 16 alebo vyšší znamená zaručený úspech .
11

kúpiť iba praktická kúzla alebo psychické schopnosti pri vytváraní mystik . Bojové mágovia by mali investovať do požiarnej College of Magic , ktorá je najlacnejší , najefektívnejší cesta k deštruktívne Spellcraft . Duchovnej by mali investovať do telekinéza , ľahko najviac premohol schopnosti v celej GURPS , ktorý vám umožní lietať , snap krky s pohľadom a hádzať kamienky rýchlosťou guliek .
12

Použite svoje vysoké bojové zručnosti v priebehu hry , aby sa pre všetky ostatné zručnosti , ktoré nekúpil . Napríklad si nekúpila Paklíč zručnosti ? Použite svoje vysoké pištole zručnosti a strieľať , že lock je vypnutá . Je potrebné použiť rečníctvo zručnosti ? Vytiahnite zbraň a nechať ju robiť hovorí miesto .
Uvedenie “ výhodu “ v “ nevýhody “
13

Zvoľte nevýhody vašej postavy . GURPS , na rozdiel od mnohých RPG , vlastne odmeňuje vás s extra postáv body pre vytvorenie chybné znaky s problémami , ako je zlé nálady , neatraktivita a prehnané sebadôvery . Myšlienka je to , že to bude zaujímavé postavy a lepšie hranie rolí , ale nevýhody umožňujú powergamer obrovskú príležitosť k zneužívaniu systému .
14

Zvoľte nevýhody , ktoré nebudú brániť svoju postavu hmotný spôsobov — napríklad , neplodný nevýhodou je malý vplyv na hrateľnosť ( dalo by sa dúfať ! ) . Prípadne , vyberte nevýhody , ktoré môžu skutočne prísť vhod , ako sú ľahké spanie . Nakoniec sa nevýhody , ktoré ste sami vlastníte — ak ste sami sú príliš zvedaví , vziať zvedavý nevýhodu .
15

pomocou bodov získaných tým , že nevýhody kúpiť aj viac úrovní zručností a schopností chcete. Potom ste premohli postavu von na prechádzku . Rozdrviť svojich nepriateľov , vidieť je riadený pred vami , a počuť nárek ich siroty .

Pridaj komentár