Ako môžem zarobiť 3D Mody pre GTA : San Andreas

Prestavba počítačové hry je stále bežnejšie najvyšší čas medzi hráčmi ? . Zatiaľ čo mnoho hier majú potenciál pre nezávislé úpravy , najpopulárnejšej hry na mod je “ pieskovisko “ tituly , ako napr “ Grand Theft Auto “ series . Vytvorenie 3 – D model , môže byť ťažké a časovo náročný proces , ale tiež to môže byť prospešný . Pre “ Grand Theft Auto : San Andreas , “ spôsob vytvárania modelu je jednoduchšie ako väčšina , ale tiež vyžaduje určitú obratnosť a patience.Things budete potrebovať
3D Studia Max
KAM skripty ( zbierka GTA modelov a textúr )
Zobraziť viac pokyny
Príprava Model
1

Otvorené 3D Studios . Vyberte “ Súbor “ a “ Importovať “ zo skriptu KAM . To bude priama premena , tak stlačte “ Ctrl + A “ , potom zrušte začiarknutie sieť tým , že drží “ Alt “ kľúč a kliknutím na pletivo . Stlačte tlačidlo “ Zmazať “ Kľúčom k odstráneniu pôvodnej Boneset , takže požadovanú sieť
2

Dovoz model z “ GTA : San Andreas “ . a pomocou “ Rotate “ a “ Move “ príkazy , zladiť svoju sieť s modelom z “ GTA “ presne . To musí byť čo najpresnejšie , inak tam bude veľa technických problémov s finálny výrobok .
3

Zarovnajte svoje modely dokonale . Je potrebné prepnúť medzi pohľadmi hľadísk , aby bolo dosiahnuté presné polohy . Pravým tlačidlom myši kliknite na “ výrezu “ meno , ako napríklad “ výhľadu “ a zvoliť iný názor .

Reset “ Pivot Position “ a “ rotácie “ na 0.0 , 0.0 , 0.0.To dosiahnutie tohto cieľa , prejdite na “ hierarchie paneli “ a vyberte model , potom kliknite na “ Upraviť Pivot Only . “
4

Kliknite pravým tlačidlom myši na “ výrezu “ vyberte námestí vedľa “ Move “ a zmeniť hodnoty “ X “ “ Y “ a “ Z “ , 0. . Opakujte tento proces s “ rotácie “ . Nechať “ Adjust Pivot Only “ kliknutím na neho znova , a prejdite na “ Utilities “ tab . Vyberte svoj ​​model a potom stlačte tlačidlo “ Reset XForm , “ potom stlačte tlačidlo “ Reset Selected . “
výstroj Model
5

Kliknite na pleťou charakter , je model , ktorý ste importovali priamo z “ San Andreas “ a prejdite na “ Editable Mesh “ v “ modifikátor “ tab . Zvoľte “ OK “ Akonáhle sa zobrazí dialógové okno . Prejdite na “ Mode Vertex “ z “ Menu “ a vyberte celú sieť . To spôsobí , že verticles , alebo “ bodky “ pre všetky sú červené .
6

Prejsť na “ Pripojiť “ možnosť a vyberte svoj ​​model v ponuke “ Edit Geometry . “ Opäť platí , zvoľte “ OK “ v dialógovom okne . Teraz stlačte tlačidlo “ Delete “ kľúč a pôvodné pleťou modelu pešej budú vymazané . Teraz si len bude vidieť váš model s kostrou na to . Ukončite “ Pripojiť “ funkcie kliknutím na neho znova a potom odísť “ Režim Vertex . “
7

Skontrolujte svoju prácu a uistite sa , že všetko je tak , ako chcete . Venujte pozornosť na telo a uistite sa , že nič sa pokazilo v prenose , ako pixellation alebo poškodených dát . Ako teraz , model je technicky dokončená . Avšak , pretože ste použili iný model pre získanie programovanie pohybu , model sa bude snažiť pohybovať rovnakým spôsobom , čo vedie k chybám a závady , ako nová postava nemá rovnaký typ tela ako pôvodný model . Budete musieť opraviť pohyb vašej postavy tým , že manipuluje s verticles .
8

Kliknite na možnosť “ Verticles “ z “ modifikátor Skin “ ponuka . Problematické oblasti majú tendenciu byť kĺby a centra pohybu , ako sú boky a stehná . V tomto príklade sa zameriavajú na stehná . Choďte sa pozrieť na “ ľavom stehne , “ vybraný zo “ Side menu . “ K dispozícii bude veľa verticles , ktoré tvoria na ľavé stehno , označené žlto . Môžete si všimnúť , že existujú aj body, ktoré by tam nemali byť , ako verticles , ktoré patria do pravého stehna . To je potenciálny závada , pretože nemôžete presunúť pomocou ľavé stehno a mať správny ťah podobne ako v rovnakej dobe . Zvoľte týchto nečestní verticles a priradiť ich na pravom stehne . Opakujte tento postup pre zvyšok tela , pričom osobitnú pozornosť problémových oblastí , ako sú ruky a trup .
9

exportovať svoj ​​model “ GTA “ hra súboru . Aby bolo možné tak urobiť , otvorte “ DFF IO “ od KaM je Skripty ( opäť , to bude pešia modelu ) . Kliknite na “ Model “ iba , a v “ DFF IO “ dialóg , zvoľte “ GTA : San Andreas “ ako cieľ pre model . Vyberte „Skip COL “ a potom kliknite na “ Bones /koža Vývoz . “ Vyberte cieľovú zložku “ modely “ v “ GTA “ programové súbory , a to bude dovezený priamo do hry .

Pridaj komentár