Ako si vyrobiť neviditeľné kontrolné body na LittleBigPlanet

developed by MEDIA molekuly , “ LittleBigPlanet “ je tvorba – centric akčná plošinových hra pre Sony PlayStation 3. Hra má veľkú sadu návrhových nástrojov , ktoré pomôžu hráči rýchlo a ľahko vytvárať rozľahlé úrovne plné . unikátny gadgets a prekážky . Checkpoint položka je predvolený prístroj , ktorý pôsobí ako spawn miesto v úrovni . Hráči , ktorí prejdú kontrolné stanovište sú odmenení obnovený život . Využitím závada na emitora nástroje , je možné zmenšiť kontrolného bodu pomôcku , až je takmer neviditeľný . Návod dovolená 1

Stlačte tlačidlo “ námestí “ otvorte ponuku Popit pri úprave úrovne v “ LittleBigPlanet . “
2

Vyberte voľbu “ Nástroje Bag “ a prejdite doprava , kým sa nedostanete na Základná časť Kit . Vyberte možnosť “ Checkpoint “ a umiestniť kamkoľvek na úrovni . Stlačením tlačidla “ kruh “ sa vrátite na náradie Kufre .
3

Prejdite doľava a zvoľte “ vysielača “ položky sa nachádza v osobitnej časti Nástroje Bag . Umiestnite emitor gadget v blízkosti kontrolného stanovišťa . Stlačením tlačidla “ Circle “ dvakrát pre návrat do hlavného Popit ponuke .
4

Vyberte “ Goodies Bag “ voľbu a stlačte tlačidlo “ X “ a zároveň zdôrazňuje “ Zachytenie objekt “ nástroj . Použite analógové páčky pre zmenu veľkosti poľa pre výber do kontrolného bodu položka je úplne obklopená . Stlačením tlačidla “ X “ zachytiť kontrolný bod a pridajte ho do svojho objektu zásob . Stlačením tlačidla “ Circle “ sa vrátite do hlavného Popit ponuke .
5

Vyberte možnosť “ Popit Kurzor “ a presuňte kurzor nad položku emitora . Stlačením tlačidla “ námestí “ otvoríte ponuku možností emitor . Zvýraznite voľbu “ Vybrať objekt “ a stlačte tlačidlo “ X “ na otvorenie objektu inventára . Prejdite doprava a vyberte kontrolného bodu položku, ktorú zachytené v predchádzajúcom kroku .
6

Stlačte tlačidlo “ dole “ na pravej analógovej páčky zmenšiť Checkpoint položku v čo najväčšej miere . Stlačením tlačidla “ X “ nastavte zmraštená testovaná verzia kontrolného bodu položky ako vyžarovaného objektom . Zmeňte hodnotu Max emitovaných na “ jedno “ a hodnota Lifetime na “ nekonečný “ . Stlačením tlačidla “ Circle “ pre uloženie a opustenie možnosti emitora .
7

Použite nástroj pre zachytenie objektu kopírovať emitovaného zmraštená testovaná položku kontrolného bodu do objektu zásob . Prístup k možnosti emitora a zmeniť emitovaného objekt do novo zachytené scvrknuté položku kontrolného bodu . Zmenšiť veľkosť tohto nového kontrolného bodu bodu čo najviac . Opakujte tento postup, kým checkpoint položka bude tak malý , že je prakticky neviditeľná .
8

Použite nástroj pre zachytenie objektu uložiť konečné položky kontrolného bodu do objektu zásob . Stlačte tlačidlo “ Trojuholník “ na všetkých skôr uložených kontrolných bodov položiek je odstrániť z vášho inventára . Stlačením tlačidla “ námestí “ , zatiaľ čo zvýraznenie neviditeľný kontrolný bod výpis vo vašom inventári otvorte ponuku Podrobnosti objektov . Zadajte názov pre položku a stlačte tlačidlo “ kruh “ trikrát sa vrátite do hlavného Popit ponuke .
9

Vyberte “ Goodies Bag “ a prejdite na Môj časti objektu z menu . Zvýraznite neviditeľné kontrolného bodu objekt a stlačte tlačidlo “ X “ a umiestnite ho do vašej úrovni .

Pridaj komentár