Wahoo rady Pravidlá hry

Wahoo je dosková hra s niekoľkých verziách , ktoré sa datujú do amerického juhozápadu v ranej fáze 20. storočia . Hru je založený na pohybe guľôčky po celom hernom pláne o dvoch až štyroch hráčov . Víťazom je prvý hráč presunúť všetky svoje guličky do svojej domovskej priestoru . Nastavenie hry

Začnite hru tým , že každý hráč sa štyri guličky jednej farby a dať ich do kmeňovej oblasti základe rovnakej farby . Toto je predvolený priestor každého hráča . Sa striedajú valcovanie zomrieť ; najvyššej valcovanie hráč najprv posunie . Hru bude pokračovať vľavo od prvého hráča . Musíte presunúť posledný mramoru alebo guličky do svojho domovského priestoru presnej úlohy matrice , aby sa vyhrať .
Spustenie hry

Vo svojom ťahu , role zomrie . Vo verzii tejto hry je popísaný v odkaze 1 sa pohnete mramor z kmeňových areálu a na štartovaciu pozíciu , ak hodíte na jednu alebo šesť . Ak nechcete vrátiť jednu z týchto čísel , to by bolo na rade ďalšieho hráča . Ak tak urobíte vrátiť jeden alebo šesť , vziať jednu mramoru a dať ju na štartovaciu pozíciu a potom sa vrátiť znovu . Postupujte podľa šípok okolo herného plánu , pohybujúce sa o jedno miesto pre každý bod na matrici . Ak sa u Vás kedykoľvek znova vrátiť na jeden alebo šesť , a to buď pokračovať v mramoru na hracej doske , alebo vyberte inú guličku umiestniť na východiskové pozície a vrátiť znovu .
Meeting ďalšie Marbles

Počas hry sa stretnete svoje vlastné guľôčky a tie z vašich súperov . Pri pohybe svoje guľôčky , nemôžete prejsť jeden z vašich vlastných guličiek na stole alebo pozemku , na rovnakom priestore ako jeden zo svojich guličiek . Namiesto toho použite valček die presunúť mramoru , ktorý je najďalej po hernom pláne . Ak sa pohybujete mramoru a pristáť na rovnakom priestore ako mramoru súpera , vráťte súperovu guličku na Tribal Ground a vziať si miesto na mieste . Môžete tiež prejsť súperovou mramoru bez vplyvu na oboch herné kus .
Short Cuts

Ak na konci svojho ťahu , máte mramoru na ružové šípky umiestnené po hernom pláne , môžete použiť skratku . Počas tvojho budúceho kola , roll kockou a pohybovať sa v smere hodinových ručičiek okolo šípok , pričom zástupcu , ak ste jeden šíp za svoje domovské priestoru . Ak máte pozemok o jedno miesto dopredu ružové šípky si môžete vybrať , umiestniť svoju guľôčku na stredovej ploche dosky . Ak hodíte jeden na matrike , môžete prepravovať že mramor ružové šípky tesne pred svojou domovskú priestoru .

Pridaj komentár