Ako si vyrobiť subjektu v FPS Creator

FPS Creator je program vytvorený The Game Creators , ktorý umožňuje hráčom , aby sa ich vlastné first – person strieľačiek . Po miestnosti sa pridá k úrovni , hráči môžu tiež obsahovať entity , interaktívne objekty , ktoré pridávajú život FPS . Subjekty sú už naprogramované s príslušnými skripty , ktoré tvoria tieto objekty správať zodpovedajúcim spôsobom . Napríklad po tom , čo nepriateľ osoba je umiestnená v úrovni , že bude útočiť na hráča na pohľad . Ak chcete pridať účtovnej jednotky , kliknite na “ subjekty “ kartu a vyberte objekt , ktorý chcete umiestniť do vašej úrovni . Môžete pridať objekt do miestnosti s jediným ľavým tlačidlom myši . Pokyny
Vytvorenie izba
1

Kliknite na záložku “ paneláky “ , v spodnej časti panelu “ Knižnica “ a vyberte položku “ [ pridať nové montované ] . “ Musíte pridať jednu miestnosť na vašej úrovni , než budete môcť umiestniť subjektu .
2

Kliknite na požadovanú izbovú obrázok a vyberte možnosť “ OK “ . Kliknite ľavým tlačidlom myši na bod na úrovni siete umiestniť do miestnosti . Môžete si všimnúť , že transparentné izbu plán trasy kurzor myši , ako ho presunúť .
3

Stlačte pravé tlačidlo myši a zrušte “ Panelák “ od kurzora . Teraz ste pripravení na vytvorenie subjektu .
Pridanie Účtovná jednotka
4

Kliknite na “ subjekty “ kartu v dolnej časti panela “ Knižnica “ našiel na ľavej strane strane rozhrania . Vyberte “ [ pridať novú entitu ] “ , položky, ktoré sa zobrazia na paneli “ Knižnica “ .
5

Vyberte účtovnej jednotky zo zoznamu adresárov , ktoré sa objavujú . Vyberte čokoľvek z nábytku znakov kliknutím na položku ľavým tlačidlom myši . Nové menu sa otvorí .
6

Left – kliknite na obrázok predstavujúce účtovné jednotky , ktoré chcete pridať do vašej úrovni . Kliknite na tlačidlo “ OK “ pre potvrdenie vášho výberu .
7

Otočenie entity v 45 stupňových krokoch stlačením tlačidla “ R “ . Môžete tiež podržať kláves “ Shift “ a stlačte tlačidlo “ R “ pre ďalšie postupné vyladiť k otáčaniu objektu . Stlačte tlačidlo “ B “ cyklu medzi umiestnením bez osobou , ktorá má objekt prichytenie na úrovni siete , alebo tým , že je zladiť s geometriou jednotiek .
8

Kliknite na požadovanú cieľovú oblasť vašej úrovne s ľavým tlačidlom myši vytvoriť účtovnej jednotky . Objekt sa teraz zobrazí v úrovni , chová , ako by ste očakávali ( napr. monštrá zaútočí na hráča , sa rozsvieti izba, apod )

Pridaj komentár