Ako lietať v D & D

Lietanie v hre Dungeons & Dragons je iný proces , v závislosti na tom sa hra hrá . Najmodernejšie hra Dungeons & Dragons široko prijímaný medzi hráčmi je verzia 3.5 . V hre , lietanie umožňuje postava bude vo vzduchu asi 60 stôp pre normálne kúzla , a na 40 stôp pre predĺžené letovej kúziel . Čarodejníci a kúzelníci sú jediné postavy , ktoré môžu vyvolávať toto kúzlo , hoci oni môžu hoď ju na iné tvory . Návod
Letové inštrukcie
Stránka 1

Ak máte 3,5 príručku Dungeons and Dragon , Fly kúzlo je uvedená na strane 232. To je učené v transmutácia škole na čarodejníka , alebo sprievodcovi na úrovni troch . Čaro má úroveň cestovný troch . Rozsah je dotykový a cieľ je bytosť dotkla .
2

Doba letu kúzla je jedna minúta na úrovni . Nie sú k dispozícii žiadne aktuálne pravidlá Dungeons & Dragons , ktoré robia lietanie čaro trvalé . Lietať na veľké vzdialenosti , použite Overland Flight kúzlo .
3

S pôvodnou Fly kúzla , postava môže pozrite sa na 60 stôp ( alebo 40 stôp by mal byť charakter nosiť stredne ťažká alebo ťažká brnenie alebo nosenie podobnú záťaž ) . Postava s touto kliatbu môžu vystúpať polovičnou rýchlosťou . Pri klesajúcom , rýchlosť zdvojnásobí . Znaky môžu liate alebo útok ako obvykle . Znaky môžu letieť s zadarmo, ale nie sú schopní spustiť alebo prepravu viac ako maximálne zaťaženie alebo brnenie .
4

Overland Flight kúzlo funguje rovnako ako muchy kúzlo , s niekoľkými výnimkami . Znak je kúzlo zoslané na poletí rýchlosťou 40 stôp ( menej 10ft ak akékoľvek výstroje, ktorá je považovaná za strednú alebo ťažká váha ) , s priemernou ovládateľnosť . Niekoľko poznámok , aby zvážila môže byť pohyb na dlhé vzdialenosti , čo umožňuje znak zhon , ale vyhýba sa non – smrtiace zranenia . Jeden Overland rokov Kúzlo trvá jednu hodinu dopredu .
5

V prípade , že let kúzlo vyprší bez znaku na zemi , kúzlo zlyhá pomaly . Počas lietania , bude znak plávať dolu rýchlosťou 60 stôp za bicykel , na 1k6 kôl .
< P > Ak je dosiahnutá krajine počas tejto doby , charakter pristane bezpečne a nič nefunguje . V opačnom prípade sa postava môže spadnúť posledný kúsok vzdialenosti k zemi a bude trvať poškodenie , rovná 1k6 na 10 stôp .
6

Pri rozptýlenie letieť kúzlo vo vzduchu , postava bude klesať ako obvykle . Jedinou výnimkou je prípad, keď je kúzlo zrušené z dôvodu antimagic štít . Potom škoda je prijatá na 1k6 za každých 10 stôp .

Pridaj komentár