Ako si vyrobiť cutscén v Unreal Development Kit

Unreal Development Kit , alebo UDK , je vývojový kit pre tvorbu hier s Unreal Engine . Užívatelia UDK môžu vytvárať svoje vlastné hry , herné mapy a úpravy existujúcich hier . Schopnosť vytvárať filmové scény , ktoré sa aktivujú pomocou dokončenie akcie v hre je rys UDK . To umožňuje užívateľom flexibilitu pri tvorbe príbehovej línie a posilnenie hrateľnosť ich hry alebo mapy . Ak chcete cutscén v UDK , budete používať matiné , funkciu fotoaparátu programu , rovnako ako nastavenie spúšťacie udalosti a mizne kontrol . Návod dovolená 1

Vložte UDK a začať novú mapu alebo načítať už existujúcu .
2

Kliknite na “ herec “ Triedy prehliadači , vyberte možnosť “ CameraActor “ a umiestniť ho na mape , kde ho chcete mať . Nasmerujte herec kamery do smeru , kde sa cutscén začať .
3

Otvoriť “ Kismet “ a vyberte , či chcete pridať matiné objekt . Pridať ďalší objekt , matiné dát , a pripojte ho k matiné .
4

Double – kliknite na “ matiné “ a kliknite pravým tlačidlom myši na šedej ploche a vyberte možnosť “ Pridať nový obchodný riaditeľ . “ Kliknite pravým tlačidlom myši na sivé miesto znovu a vyberte možnosť “ Pridať nový fotoaparát skupinu . “ Vyberte voľbu riaditeľa a nastavte ju použiť “ CameraActor “ objekt .
5

Kliknite na “ hnutie “ z možností v rámci “ CameraGroup “ a zvoľte “ Pridať Key “ pridať východiskovú pozíciu cutscén . Matinee by mal teraz zobraziť kamery v prehliadači .
6

Presuňte kameru do nového umiestnenia , po ceste cutscén , ktorý chcete , a stlačte znovu tlačidlo “ Pridať kľúč “ . To bude znamenať nové umiestenie kamery na mape .
7

Nastavte časovú os v matiné na nulu , a to bude náhľad priebeh vášho cutscén .
8

Pravým – kliknite na “ DirGroup “ v matiné a vyberte možnosť “ Pridať nový Fade stopy , “ platia hodnoty pre blednutiu , aby vaše kľúčové kamera bodov pridať blednutiu . Hodnota 1 je plne vyblednuté a hodnota 0 znamená žiadny fade vôbec . Pridať hodnotu ku každému kľúčovému bodu s poslednou a prvou kľúčové body , ktoré majú hodnotu 1.
9

Exit Matinee . V Kismet uvidíte dát udalostí , ktoré musia byť pripojené na Matinee objektu . Pripojenie je kliknutím na udalosť dát a potom pretiahnutím riadku dátového bodu na matiné .
10

Uložte a zatvorte Kismet a uložte zmeny do mapy .

Pridaj komentár