English Terč Pravidlá

Šípky Je to stará hra , ktorá vznikla v Európe , s rôznymi mýtmi ako jej vynález . Moderné šípky k nám prichádza z Anglicka na konci 19. storočia , v závislosti na internetových stránkach dartsinfoworld.com . Hra je pomerne jednoduchá , sa hráči striedajú hádzať šípky na terč a pokúšať sa získať body tým , že udrie jednotlivé segmenty dosky . Existuje mnoho hier a zmeny v hre , ale tradičná anglická hra je 501 ( vyslovuje sa “ päť – oh – one “ ) . Cieľ hry : Prvý Zero Víťazstvo

501 a jeho varianty ( 301 , 401 , 601 , 701 , 801 , 901 , alebo 1001 sú príklady ) , cieľom hry je dosiahnuť skóre nula . Každý hráč začína hru s 501 bodmi ( vo variantoch , začnú s číslom uvedeným menom ) . Ako hádžu šípky na doske , ale odpočítať body, ktoré Priemer z 501 , kým neklesne na nulu . Prvý hráč , ktorý dosiahne nuly vyhrá
Branky :. Hit segmenty rady získavať body

Terč je kruh rozdelený do 20 plátky alebo segmenty a terč . Typický terč má hodnotu každého segmentu na vonkajšom okraji segmente . Každý segment je ďalej rozdelený dvomi tenkými kruhmi . Na samom vonkajšom okraji dosky je dvojité body kruh . Asi v polovici cesty medzi vonkajším okrajom kruhu a terč je trojité body kruh . Bullseye je rozdelený na vnútornú a vonkajšiu terč terč .
< P > Keď je šípka hodená , segment sa lepia vo označuje počet bodov, ktoré majú byť udelené . Ak šípka zasiahne 20 bodu segmentu , 20 body sú udelené . Ak šípka zasiahne časť vonkajšieho kruhu dvojité bodov 20 bodov segmentu , 40 body sú udelené . Ak šípka zasiahne časť vnútorného kruhu trojlôžkové bodov 20 bodov segmentu , 60 body sú udelené . Vonkajšie Bullseye stojí 25 bodov a vnútorné terč stojí 50 bodov .
Tri Šípky Turn

Šípky sa zvyčajne hrá dvaja ľudia . Každé otočenie šípky sa hrá s tromi šípkami na prehrávači . Poradie Hráč je určené každý hráč hádže jednu šípku na tabuľu . Hráč najbližší terč vyberie , ktorý hádže ako prvý . Ak obaja hráči udrie terč , sa opäť hodiť , až je rozhodujúci výsledok .
< P > Na konci kola sa hráči celkom ich bodoval a odpočítať ich od ich aktuálne skóre , počnúc 501.

Presné bodovania vyhrať

Všeobecne platí , že hra 501 nie je ťažké , kým nie je dosiahnuté konečné rade . Hráč musí priviesť ju skóre až na presne nulu , aby vyhrali . Na poslednej zákrute , bude na nulu bude mať za následok stratu ťahu a skóre hráčov vracajúcich sa z predošlého kola . Napríklad , hráč sa skóre 35 bude mať skóre 35 bodov , presne k víťazstvu . Hráč môže vyhrať na jednom alebo dvoch šípok , napríklad biť dvojitý 15 segment a 5 segment skóre 35 ; ale mal by hráč zasiahol 15 , 5 a 20 , skóre prehrávača sa vráti do 35 a on sa musí snažiť znovu na svojom ďalšom kole .

Categories : hry

Pridaj komentár