Ako vypočítať 3D rotačný pohyb

Rotačný pohyb môže vypočítať pre ľubovoľný objekt , ak máte určité údaje . Musíte mať východiskovú pozíciu objektu v smere X , Y a Z osi , rýchlosť , pri ktorej sa objekt otáča , a zmeny v rýchlosti alebo zrýchlenia . Rotačný pohyb sa počíta pre každú os samostatne , čo vám tri body v priestore po určitej dobe . Tento výpočet je veľmi užitočné pre riešenie určitých typov problems.Things fyziky budete potrebovať klipart Kalkulačka
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Vypočítajte pozíciu rotujúceho bodu x – os , vzhľadom k pôvodnej pozícii ( X0 ) , rýchlosť ( Vx ) a zrýchlenie ( Ax ) . Poloha objektu po čase ( T ) je vyjadrená pomocou nasledujúcej rovnice ( T ^ 2 znamená , že T o sile 2 ) :

X = X0 + Vx * T + ( 0,5 ) * Ax * T ^ 2
2

výpočet polohy otočného bodu v osi y , vzhľadom k pôvodnej pozície ( Y0 ) , rýchlosť ( Vy ) a zrýchlenie ( Ay ) . Poloha objektu po čase je vyjadrená pomocou nasledujúcej rovnice :

Y = Y0 + Vy * T + ( 0,5 ) * Ay * T ^ 2
3

Vypočítajte pozíciu rotujúceho bodu v osi , vzhľadom k pôvodnej pozície ( Z0 ) , rýchlosť ( Vz ) a zrýchlenie ( Az ) . Poloha objektu po čase je vyjadrená pomocou nasledujúcej rovnice :

Z = Z0 + Vz * T + ( 0,5 ) * Az * T ^ 2
4

Vyriešte tri rovnice vzhľadom k nasledujúce počiatočné podmienky : X0 = 0 ; Y0 = 0 ; Z0 = 0 ; Vx = 1 : Vy = 2 ; Vz = 3 ; Ax = 0 ; Ay = 1 ; Az = 2 ; . a T = 1 Ak nahradiť tieto čísla do troch rovníc , môžete skončiť s týmito výrazmi :

X = 0 + ( 1 * 1 ) + ( 0 * 1 ^ 2 ) = 1 < br /> Y = 0 + ( 2 * 1 ) + ( 1 * 1 ^ 2 ) = 3
Z = 0 + ( 3 * 1 ) + ( 2 * 1 ^ 2 ) = 5

Pridaj komentár