Ako sa stavia Dungeons & Draci Map Maker

Dungeons and Dragons je hra na hrdinov ( RPG ) vytvoril v polovici roka 1970 . Na rozdiel od moderných obrazových RPG Dungeons and Dragons využíva mnohostenný kocky so štyrmi , šiestimi , ôsmimi , 10 , 12 alebo 20 strán . Hráči rozvíjať svoje postavy s postavy a vzťahujú sa k pravidlu knihy pre rôzne aspekty hry . Hra je štruktúrovaná , ale otvorený , čo znamená , že hra môže pokračovať po dlhú dobu . Moderné Dungeons and Dragons povolenie zahŕňa videohry , romány a ďalších webových nástrojov . Mapy sú určené pre kampane hry a môžu byť generované náhodne , zdieľané medzi hráčmi , alebo vytvorené hráčom buď kreslenie mapy ručne , alebo pomocou počítača . Môžete navrhnúť Map Maker slúžiť ako šablóna pre urýchlenie mapy proces pre budúce play.Things budete potrebovať
Dungeons & Dragons Pravidiel
papier
perom
Computer
kresba softvér
Zobraziť viac Inštrukcie
1

Zoznam potrebných položiek za Dungeons and Dragons mapa bude potrebovať . Tie by mali zahŕňať štandardné linky pre konštrukcie , stien a priechodov , ako aj rôzne typy dverí , pascí a štruktúr nájdených na svojich mapách . Tajné a poklopy , žumpy , falošné dvere a sochy by mali byť tiež v zozname.
2

Otvorte nový dokument v kreslení softvér . High – tech výkres softvér nie je nutné , pretože pre výrobu šablóny možno ľahko vykonať v jednoduchom štetec programe . Koncepcia bude rovnaká pre jednoduché a komplexné softvér .
3

Vyberte obdĺžnik alebo štvorec tvar výrobcu a vytvoriť požadované tvary v pomerných veľkostiach dverí , podlahových boxov a ďalšie štvorcové alebo obdĺžnikové Mapa položky . Pomocou textového nástroja zadajte názov pre každý tvar , rovnako ako popis toho, ako ste sa tvar , napísaný v zátvorke , v prípade , že chcete obnoviť tvar bez skopírovaním zo šablóny .
4

Vyberte rovnomerných odpisov na nástroj a zvoľte požadovanú šírku pre vaše steny . Pridať nástenné časti vašich symboly dverí kliknutím na jednej strane symbolu a držať stlačené tlačidlo myši a pretiahnite na druhú stranu tohto symbolu . Nastavte ukazovateľ myši , aby sa linky priamo pred uvoľnením tlačidla .
5

Zmeňte šírku priamke nástroj pre stien a priechodov . Produkujú malé časti každého ako vodítko pre tie položky na mape . Pomocou textového nástroja pridať štítok a , ak je to žiaduce , popis v zátvorkách . Napríklad , štítok môže byť za múrom , ale v zátvorkách môžete písať ( priamka nástroj , voľba stredná šírka ) , takže viete , ktorý ste použili na vytvorenie .
6

Zvoľte nástroj kruh a vytvárať mapové kruhové položky pre stĺpy , sochy , pascí alebo iných predmetov . Označte tie ako tie ostatné mapové položky , pomocou textového nástroja .
7

Uložiť šablónu ako “ DD_Map_Template “ alebo iný spoznateľný názov súboru . Uistite sa , že vedomie priečinok, do ktorého ste súbor uložiť , takže si môžete nájsť znova neskôr .

Pridaj komentár