Vytvorené pre deti vo veku od piatich do siedmich rokov a chcel byť používaný dvoma až štyrmi hráčmi v každej hre , “ Clue Jr “ bol vyvinutý firmou Parker Brothers v roku 1994 ako alternatíva k jeho široko populárna dospelý dosková hra “ záchytný bod . “ V “ Stopa Jr , “ cestovaním ich vplyvní cez veľké panské sídlo , hráči objaviť stopy a naučiť sa používať proces eliminácie , aby bolo možné vyriešiť záhadu chýbajúcich detí a pet.Things ste ‚ ll Potrebujete
Clue Jr hru prípad
4 herné karty Stránka 4 sťahovákov
Detective poznámkový blok
ceruzka pre každého hráča
Zobraziť ďalšie inštrukcie
Nastavenie
1
Otvorte hru prípad posunutím žltú západku na prípade otvorené .
2
Uistite sa , že modrá stopa , zjavuje dvere sú zatvorené .
sims 3
Umiestnite štyri herné karty vo veci v ľubovoľnom poradí . Horná tajomstvo bude aktívna karta pre aktuálnu hru .
4
poskytnúť každému dieťaťu list z detektívne poznámkový blok a ceruzku používať , a majú hráči vybrať herné mover . < Br >
5
Miesto každý hýbateľom v “ Štart “ priestor , ktorý zodpovedá farbe navrhovateľa .
Hranie hry
6
Začnite každý zase tým , že točí číslo kužeľ a pohybujúce sa hýbateľom hráč je rovnaký počet medzier , v každom smere , ako číslo spinner pristane na . Ak spinner pristane na lupiny , hráč môže ťahať na ktorékoľvek kľúčovej dierky na palube nie je obsadená iným hráčom .
7
Vyplňte svoj obrat o vykonanie nevyhnutných opatrení . Ak hráč pristane na tajnú chodbu Schodisko , musí sa pohybovať cez tajnú chodbou a vyjsť na druhom konci . Ak hráč pristane na koberci mimo izbe , môžete si položila mover v kľúčovej dierky a otvorte dvere .
8
Otvorené rôzne izby pristátie na koberčeku priestoroch a umiestnením mover v dierke vidieť , čo je vo vnútri každej izby .
9
Zaškrtnite izby otvoriť a deti alebo domáce zvieratá , ktoré vidíte v miestnosti na vašej detektívne poznámkový blok , ako budete cestovať cez zámku .
10
Zostaňte v dierke do ďalšieho kola . Keď je rad na vás znovu , odstráňte mover z kľúčovej dierky , pozemok na koberec a potom sa točiť . Nespoliehajte na koberec priestor ako súčasť vesmírneho pohybu .
Vyriešenie záhady
11
Použite svoj obrat oznamuje , že chcete vyriešiť záhadu , keď máte vyčiarknutý všetko , ale jedno dieťa , jedno zvieratko a jedna izba vo vašom detektív poznámkovým blokom .
12
deklarovať , ktoré dieťa si myslíte , že sa skrýva v ktorej miestnosti a s ktorým maznáčika .
13
Posuňte dvere modré zjavuje otvoriť a skontrolovať váš odhad . Uistite sa , že sa skryť odpoveď od ostatných hráčov .
14
Nechajte ostatní hráči vedieť, či si mal pravdu , alebo ak ste sa mýlili . Ak máte pravdu , môžete vyhrať . Ak ste zle , ostatní hráči môžu pokračovať v hre , kým niekto správne rieši záhadu .