Ako si vyrobiť nepriateľa v UDK

Unreal Development Kit ( UDK ) je nástroj , ktorý umožňuje vytvárať hry a 3D vizualizácie . Používatelia môžu vytvárať objekty , herné mapy a mody , kontrolná fyziku herného sveta a vytvoriť nepriateľské roboty , ktoré budú bojovať proti hráčom . Vytvorenie nepriateľskú topánok vám umožní testovať vozidlá , zbrane a fyzikálne vlastnosti mapy bez ľudských testerov . Môžete vytvoriť a umiestniť nepriateľa v UDK pomocou vývojových nástrojov pri hraní na mape . Návod dovolená 1

Vložte UDK a vytvoriť mapu , alebo načítať už existujúcu .
2

Pridať mapové prvky , ako sú vozidlá , terénu a zbraní . Kliknite pravým tlačidlom myši na mape , kliknite na “ Path “ , vyberte “ PathNode “ a umiestnite ju niekde na mape .
3

Pravým tlačidlom myši na PathNode na mape otvoriť UnrealKimest . Kliknite pravým tlačidlom myši na obrazovke a kliknite na tlačidlo “ Nová akcia “ , vyberte “ herca “ a zvoľte “ Herec Factory . “ To vám okno umiestniť sa na obrazovke UnrealKimest .
4

Pravým tlačidlom myši na obrazovke , kliknite na tlačidlo “ Nová udalosť “ vyberte položku “ Level Uvedenie do prevádzky “ a položte ju na obrazovke . Kliknite pravým tlačidlom myši na obrazovku znova , vyberte “ Nová Var objekt pomocou PathNode “ a umiestniť ho na obrazovke .
5

Pripojte postavu “ Level Startup “ na “ Herec Factory “ pole kliknutím na neho a kliknutím na “ Poter herca “ zárez na krabici . Pripojte sa “ New Var objektu pomocou PathNode “ postavu do “ Herec Factory “ box na zárez , ktorý hovorí , že “ Spawn Point . “
6

Kliknite na “ Herec Factory “ okno a otvoriť možnosti pre to . Vyberte “ UTActor Factory AI “ z drop – down menu pod voľbou pre “ Factory “ .
7

listovať možnosťami , vyberte “ UTbot “ z drop – down menu pre voľbu “ Controller trieda “ a začiarknite políčka pre “ Deathmatch AI “ a “ Default Inventory “ .
8

Prejdite nadol v zozname volieb , kliknite na drop – down menu pre “ Pawn triedy , “ zvoľte používať “ UT pešiak “ a zadajte názov pre nepriateľa v poli “ Názov poter . “
9

Close “ Herec Factory “ a UnrealKimest . Kliknite pravým tlačidlom myši na mape , vyberte položku “ Play Level “ a vyberte možnosť “ Play odtiaľ . “ To bude načítať mapu , ktorá preverí vašu nepriateľa topánok , ktoré by sa trela na PathNode umiestnite na mape v kroku 2.

Pridaj komentár