Čo to znamená čakať na niekoho premeniť v Quest vo World of Warcraft ?

Ak budete hrať “ World of Warcraft “ sám a len občas skupine s ostatnými hráčmi , môžete byť vedomí jemnejšie body zoskupenia etikety . Tie sú určené na zabezpečenie toho , aby všetci v skupine je vždy na rovnakej stránke a výhod rovnako zo všetkého skupina robí . Jedna taká tradícia je to , že pri rokovaní s quest reťazca , je potrebné počkať , až všetci v skupine dokončil quest pred zdvihnutím druhej . Účinnosť

Zoberme si typický Reťazec úloh . Prvá úloha vás vyzve na dokončenie určitej úlohy , ako je zabitie určitého množstva nepriateľov , potom sa vráťte k hľadaniu darcu . Po dokončení tejto prvá úloha , hľadanie darcu vás ešte ponúka . Ak máte dokončení prvej úlohy potom prijať druhý a okamžite začať pracovať na cieli druhý quest , bude prípadné členovia skupiny , ktorí ešte neprijali druhá úloha zostať pozadu . To môže mať za následok v skupine , ktorá má opakovať určité úlohy alebo zabiť ďalších nepriateľov . Napríklad , ak druhý úloha vás požiada , aby ste zabili 15 z konkrétneho nepriateľa a začnete zabíjať je sám pred každým iný člen skupiny prijal úlohu , nepriatelia vás zabiť sa nezapočítavajú pre ostatných členov skupiny . Táto skupina bude preto musieť zabiť ďalšie nepriateľov , takže si každý môže absolvovať druhú úlohu .
Escort Úlohy

Escort questy sú špeciálny typ úlohy , ktorý vyžaduje , aby ste sprievod nonplayer charakter ( NPC ) , zvyčajne quest darcu , na konkrétny cieľ , poraziť všetkých nepriateľov na ceste . Často , hráči musia dokončiť úlohu , ktorý viedol k hľadaniu darcu pred tým , než môžu prijať doprovod . Ak máte dokončenie quest a potom prijať sprievod okamžite bez čakania pre všetkých členov skupiny tiež dokončiť úlohu , bude NPC rozbehne a ostatní členovia skupiny budú schopné prijať doprovod úloha .

Arena Úlohy

Arena Quest reťazca , ako je “ Ring of Blood “ v Nagrand alebo “ amfiteáter úzkosti “ v Zuldrak , pracovať podobným spôsobom ako sprievod misií . Cieľom týchto úloh je poraziť sériu silného nepriateľa ako skupina za účelom získania silné odmeny . Každý nepriateľ je cieľom samostatného úlohy . Ak máte dokončiť jeden z questov a prijať ďalší jeden , bez toho, aby čakal na zvyšok skupiny , aby tak urobili dobre , bude ďalšia bitka spustiť a ostatní členovia skupiny bude schopný dokončiť úlohu a prijať ďalšie , nútiť skupina poraziť každého nepriateľa dvakrát , aby bolo možné dokončiť quest reťazec pre každého člena .
Úvahy

Dokonca aj keď máte pocit , že ostatní hráči vo vašej skupine sú príliš pomalé v dokončenie a prijatie questy , mali by ste stále čakať na ne , skôr než pokračovať sami , ako keby ostatní hráči v skupine nezáležalo . Existuje niekoľko dôvodov , prečo môžu byť pomalé plnením úloh ; môžu byť zaostáva , alebo sa jednoducho môže mať záujem o čítanie celého questu text , skôr než len kontrolovať cieľov quest a ďalej. Byť v skupine robí pátrajúci účinnejšie , a niektoré questy by bolo takmer nemožné , aby ste dokončiť sami . Ak skupina ste príliš pomalý pre vaše chute , nájsť inú skupinu alebo samotný úlohu skôr než sabotovať úsilie skupiny .

Pridaj komentár