Ako si vyrobiť svoj ​​vlastný zvieracie hry

hry možno učiť deti len o niečo . Môžu byť priamočiare stolné hry sa pohybuje diktovaných použitie odstredivkou alebo kariet ; alebo môžu byť zložitejšie hry , ktoré dodávajú znalosti alebo vyžadujú prax a schopnosti a zručnosti . Zvieratá môžu byť použité ako markery pre hru alebo tému herného dizajnu . Hry o zvieratách možno oznámiť informácie o rastu a rozvoja , potravných sietí alebo ecology.Things budete potrebovať
vývesky
Tag rady alebo prázdnu kartu nastaviť
zvierat tlače z počítača
Magazine rezu outs zvierat
ručne kreslenými obrázkami Zviera
lepidlo
lepiaca polica papier
malý blok dreva
Picture visiace
uhlomer
farebné značkovače
strojom alebo na počítači ( voliteľný )
Zobraziť ďalšie inštrukcie
1

Naplánujte hernú tému . Bude musieť informačné karty ? Je to bude jednoduchý stolová hra, ktorá vyžaduje len počítanie priestory? Koľko ľudí môže hrať naraz ? Čo skill set ( ak existuje ) si prajete deti učiť sa od hrania ?
2

Napíšte pravidlá pre hru . Uistite sa , že sú veci , ako ako sa hráči budú pohybovať , cieľ hry , a čo sa stane, keď dvaja hráči pristáť na rovnakom námestí . Ak sú Trivia karty alebo smerové karty, ktoré majú byť zahrnuté , vytvoriť pravidlá pre to , kedy budú vypracované a koľko hráč by mal mať v jednom okamihu . Nebojte sa, ak sa zmení trochu, ako si vytvoriť a hrať vyskúšajte hru . To je normálne .
3

Draw hraciu dosku . Použite číslo 2 ceruzku zľahka načrtnúť cestu, ktorá sa vinie okolo na plagátu doske . Urobiť stopu aspoň jeden palec široký ; trochu širšie, môže byť lepšie . Označte ho do hranatých priestorov . Mark “ Home “ , východiskové miesto , kde budú všetky značky pochádzajú ; a označte ciele alebo koncový bod . Názov týchto vhodne pre hernú tému .
4

Kružnica uhlomer na kus tag dosky . Rozdeľte kruh do aspoň ôsmich sekcii kreslenie čiar , ktoré idú od hrany k hrane , pretínajúce sa v strede kruhu . Hotové riadky by mali vyzerať koláč kliny . Číslo sekcie . Ak si prajete, označiť jednu alebo dve z nich veci , ako : “ Vráť sa na začiatok “ alebo “ free spin “ . Pre veľmi malé deti , môžete si zafarbiť kliny v žiarivých farbách , ktoré budú zodpovedať na farby na hernom ceste . Nakreslite šípku , ktorá je dostatočne dlhá, aby dosiahla celú cestu cez kruh ste práve vytvorili . To by malo byť aspoň 1/2 palca široký, ale palec môže byť lepší . Rez šíp , a prikryjú ho na oboch stranách s malým kúskom jasné police papiera .
5

Vystrihnite a nalepte kruh malého kusu dreva . Zakryte dreva blok a kruh s kúskom lepiacej police papiera . Vystredenie šípky tak , že jeho stred je v hornej časti v mieste, kde sú všetky časti dostávajú do bodu v strede kruhu . Pohon obrazu , visiace cez vrstvy kartónu do dreva . Nechajte trochu nechtu vystavená . Hráči budú točiť na šípku a presunúť podľa miesta polohovacieho koncové krajiny na .
6

Make 3palcový – by – 2 – palcová karty kreslenie mriežky na kus tag palube a následne rezanie je . Druh alebo ručne písať smery, ktoré sa majú pripojiť na karty . Pridať fotky rezaných z časopisov , s potlačou vašej tlačiarne alebo ručne maľovaná , ako je požadované . Smery prípravku bude závisieť na vašej herný dizajn a aké informácie si prajete deti vedieť . Napríklad : Ak ste navrhovaní výučby hry o potravných sietí môžete umiestniť na pamäťovú kartu , “ jedol myši semienka ste sporenie na večeru stratiť jedno koleso . “ .
7

Lepidlá obrázky zvierat tagu doske . ( To nebude karty . Tieto budú značiek . ) Nakreslite dve 3 – palcové pásky na stranu každého zvieraťa . Vystrihnite zviera s pásmi spojené. O 1/4 palca od voľného konca, aby sa 1 1/2 palca rez zo dna jedného pásu a od hornej časti druhej . Curve pásy okolo a fit jeden rez cez vrchol druhej . Teraz máte stand – up markeru kúsok .
8

Otestujte hru . Vaše vlastné deti , študenti, nedeľné školy deti alebo iných členov rodiny všetci robia dobrá hra testery . Ak im poviete , to je nedokončenej výroby , väčšina z nich bude rád , že tí , čo sa im páči , o hre , čo je príliš tvrdá alebo príliš ľahké , a navrhnúť zmeny . Môžu sa dokonca chcieť , aby hru vlastné .

Pridaj komentár