Čo potrebujete vedieť , aby ste mohli určiť rýchlostné ?

Pri zvažovaní rýchlosti v rámci fyziky , poňatie môže zdať zložité , ale je možné chápať niekoľkými spôsobmi . Vo fyzike , rýchlosť je definovaná ako vektor množstvo skladá z rýchlosti tela je, rovnako ako smer , že telo je cestovanie . Rýchlosť je meranie rýchlosti a smeru , ktoré sa vykonáva preskúmanie niektorých prvkov . Rovnica pre rýchlosť je V = S /T. Zdvihový

Hmotnosť sa líši od vzdialenosti , rovnako ako vzdialenosť je celková suma cestovanie . Výtlak na druhej strane , je to , ako ďaleko je , z pôvodného miesta . Napríklad , chôdzu 10ft vpred , potom 5 stôp dozadu je vzdialenosť 15 metrov , ale posunutie iba 5 stôp . Posunutie je reprezentovaný ako S v rýchlosti rovnici .
Grafy displacment

Hoci posunutia sa líši od vzdialenosti sa merajú v rovnakých jednotkách . Zdvihový objem je relatívne jednoduchá vlastnosť , a možno ich nájsť odčítaním bod alebo do pôvodnej polohy objektu z konečnej polohy daného objektu . Navyše , posun môže byť grafu tým , že preskupením rýchlostná rovnica pre čítanie S = Times proti T a zadaním hodnoty rýchlosti a času ako x a y grafu hodnôt .
Zrýchlenie

T v rýchlosti rovnici znamená zrýchlenie , čo je ďalšia zásada, že sa môžu objaviť zložité , ale je proste zmena rýchlosti za jednotku času . Zrýchlenie možno zapísať ako zmena v rýchlosti cez zmeny v čase , a zvyčajne sa meria v metroch za sekundu na silu negatívnej dve .
Grafy zrýchlenia

grafické znázornenie posunu ako S = V čase T , zrýchlenie možno nájsť tiež. Vzhľadom k tomu , zrýchlenie môže byť napísané ako zmena v rýchlosti cez zmeny v čase , hodnota stúpania priamky v grafe posunutia sa rovná zrýchlenie . Navyše , nájsť oblasť priestoru pod líniu posunutie grafu je rovná celkovej vzdialenosti prejdenej dotknutým subjektom.

Pridaj komentár