návod & Tipy pre Time Stand Still PC hry

Buď o krok vpred pred svojimi kolegami detektívov v záhadnej vraždy thrilleri “ Time Stand Still : A Carol Reed Mystery . “ Hra ako Carol Reed , ktorého byt pohyb vo Švédsku , rýchlo ju pristane pri nohách prípade datovania do druhej svetovej vojny , musíte použiť svoje detektívne schopnosti dať dohromady reťazec udalostí . V treťom pokračovaní Reed série dobrodružstiev , zbierate predmety a základné stopy a navyše vypočuť členov verejnosti odhaliť pravdu . Prieskum Každá oblasť

Každá izba a priechod spôsob , ako by mohli obsahovať dôležité indície smerujúce k zostavujeme spoločne informácie potrebné k bezva vec . Vezmite na vedomie každého objektu v miestnosti , z novín na stole na zarámovanú fotografiu , a aké informácie poskytuje . Dôkladné prístup do detektívnej práce je dôležitým faktorom v tejto hre ako niektoré lokality sú neprístupné neskôr v hre bez ohľadu na to , či ste získali všetky potenciálne informácie .
Získať odpovede , ktoré potrebujete

Počas svojho vyšetrovania narazíte na niekoľko postáv , z ktorých každý nesie dôležité informácie . V takýchto situáciách , máte k dispozícii zoznam otázok alebo tém , na ktoré sa diskutovať s každým jednotlivcom . Niektorí budú vyžadovať plnú rozhovor , zatiaľ čo iní budú musieť byť požiadaní len jednu otázku , zbierať informácie , ktoré potrebujete , aby aj naďalej . Napríklad , bude vaše tretie stretnutie s Katrina vyžadovať , aby ste sa opýtať len o detektora kovov jej syna , zatiaľ čo vaše prvé a druhé stretnutie s tieňom v kiosku vyžaduje celovečerný konverzácie . Informácie poskytnuté každého jednotlivca vedie k potenciálnemu vodítko vnútri miestnosti alebo domu , že budete musieť nájsť .
Save Často

Hoci nie sú tam žiadne mŕtve končí a žiadny spôsob , ako bol zabitý v hre , uložiť hru často počas svojho príbehu . Vzhľadom na rozsah možných miestach a oblastiach môžete presunúť do v hernej mape , je možné urobiť chybný krok , ktorý spomaľuje váš pokrok .
Skontrolujte a manipulovať s dôkazmi

Každý získaný bod prejde do vášho inventára , a to buď pre manipuláciu ( napr. kľúče k otvoreniu dverí ) alebo na zhromažďovanie dôkazov . S každou novou položku zdvihol , použite lupu skúmať položku ; to vytvára zväčšený obraz plus úplný opis položky . Manipulačné a prezeranie položky sú potrebné na dokončenie hry .
Riešiť hádanky

Počas hry narazíte na sériu hádaniek , ktoré je potrebné splniť pre odomknutie dôležité položka . Hádanky sa pohybujú v ťažkostiach , ale nie sú príliš ťažké dokončiť . Ak chcete automaticky dokončiť puzzle , kliknite na tlačidlo “ Bypass “ v pravom hornom rohu obrazovky ; to poskytuje okamžité riešenie . Ak máte dokončenie hry tým , že rieši každý puzzle sami , ste získal päť hviezdičiek . Dostanete žiadne hviezdy , ak je možnosť “ Bypass “ používané pre akékoľvek puzzle v hre . Je dôležité si uvedomiť , jednotlivé stopy keby sa jednotlivé puzzle . Napríklad , prvý puzzle v “ The Museum of Design “ vytvára náhodnú sekvenciu štyroch farebných tvarov , ktoré sa objavujú pod slotom . Táto sekvencia je riešenie pre ďalšie puzzle v “ Solvig Liedberg domu . “

Pridaj komentár