Ako si vyrobiť vlastné Skybox textúr Source SDK

Source SDK je vývojový kit hra , ktorá využíva Source Engine . To vám umožní vytvárať vlastný obsah pre hry ako “ gmod “ , “ Half Life 2 “ a “ Left 4 Dead 2. “ Hammer editáciu Mapa nástroj je súčasťou balenia Source SDK a umožňuje vytvárať nové mapy hrať . Skybox je mapa funkcia , ktorá dáva hĺbku mapu a robí to cítiť väčšie , vytvára statickú štruktúru po mape , aby to nebo . Skybox textúry v Source SDK môžu byť vytvorené na zákazku , aby vyhovovala vašim potrebám . Návod dovolená 1

Vložte Steam , softvérové ​​platformy , a kliknite na “ Nástroje “ kartu .
2

zvoľte “ Source SDK “ zo zoznamu nástrojov , a otvorené hammer editor máp . Začať novú mapu alebo načítať už existujúcu úpravy .
3

Kliknite na menu “ Nástroje “ , vyberte “ toolsskybox “ a vyberte nástroj štetec na použitie.

4

Pripravte obrazové súbory pomocou štetec , aby vaše vlastné textúry pre skyboxy . Všetky obrazové súbory musia byť v rovnakom rozlíšení . Musíte šesť súbory textúr vytvoriť kompletnú skybox .
5

Prevod obrazové súbory do ventilu Texture Format ( VTF ) kliknutím na tlačidlo “ Súbor “ a “ Importovať . “ Vyberte súbory textúr načítať do vašej mapy , a meniť ich formát VTF .
6

Otvorte priečinok materiály v súbore Source SDK , a otvorte súbor “ skybox . “ Vytvorte materiálov pre nové textúry súborov pridaním nasledujúce riadky :

TextureName

{

$ basetexture “

$ hdrcompressedtexture “

$ nofog 1

$ ignorez 1

}
7

Zvoľte “ Mapa “ , “ Mapa Vlastnosti “ a “ Skybox Texture Name . “ Zadajte názov vášho Skybox textúry .
8

použiť vlastné textúry do skyboxy , a uložiť mapy .

Pridaj komentár